• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4728 -
  • ۱۳۹۹ چهارشنبه ۵ شهريور

مجيدي و چالش وفاي به عهد

«هم سهميه مي‌گيريم، هم قهرمان جام حذفي مي‌شويم و هم از گروه‌مان در ليگ قهرمانان آسيا بالا مي‌رويم.» اينها سه قول مهمي است كه فرهاد مجيدي بعد از شروع ضعيف تيمش در دوران پساكرونا به هواداران استقلال داد. وفا كردن به اين سه قول در آن زمان با ترديدهايي جدي مواجه شد ولي فرهاد مجيدي موفق شد در ميان چند مدعي جدي ايستادن بر سكوي نايب‌قهرماني و كسب سهميه، استقلال را به هدفش برساند. آبي‌ها دو برد فوق‌العاده مقابل سپاهان در ليگ و جام حذفي به ثبت رساندند كه باعث شد امير قلعه‌نويي از جمع زردپوشان اصفهاني كنار برود. حالا امروز فرهاد مجيدي بايد براي عملي كردن دومين وعده‌اش به استقلالي‌ها در يكي از مهم‌ترين بازي‌هاي زندگي‌اش به پيروزي دست پيدا كند. 
استقلال در شرايطي مقابل پرسپوليس قرار مي‌گيرد كه طبق اعلام پزشك تيم سه بازيكن در خط دفاعي تيم به بازي نمي‌رسند. روزبه چشمي، سياوش يزداني و محمد دانشگر كه البته چند روز پيش با غضب كادرفني از استقلال اخراج شده بود ولي به واسطه عذرخواهي به تيم بازگشت. از آن طرف مجيدي هر چقدر در خط دفاع دستش بسته است، در خط مياني و حمله در بهترين شرايط ممكن به سر مي‌برد. شيخ دياباته، مهدي قائدي و ارسلان مطهري سه مهاجم اصلي تيم بدون مصدوميت و با آمادگي كامل در اختيار كادر فني هستند و انتخاب دو نفر از اين سه نفر مي‌تواند چالش جذاب مجيدي باشد. رسيدن علي كريمي به دربي شايد بهترين خبري بود كه مي‌شد به استقلالي‌ها داد. هافبكي كه بود و نبودش در ميانه زمين تفاوت‌ها را براي اين تيم رقم زده است. 
حال تنها چيزي كه بايد منتظر ماند و ديد انتخاب استراتژي مجيدي براي بازي امروز است. او تنها دربي كه به عنوان سرمربي هدايت استقلال را برعهده داشت، تيمش را تا آستانه پيش برد ولي گل دقايق پاياني بشار رسن بازي را به تساوي كشاند. مجيدي و شاگردانش فرصت دارند امروز كار ناتمام‌شان را به سرانجام برسانند. آنها به خوبي مي‌دانند كسب عنوان قهرماني جام حذفي چقدر براي هواداران استقلال مهم است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون