• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4728 -
  • ۱۳۹۹ چهارشنبه ۵ شهريور

آزمون سخت يحيي

پرسپوليس با اقتدار قهرمان ليگ شد و توانست ركورد امتيازگيري در يك فصل ليگ را بشكند. با اين حال يحيي گل‌محمدي مي‌داند دربي آن هم در مرحله نيمه‌نهايي جام حذفي چه معنايي دارد. برد در اين مسابقه به معناي واقعي كلمه زدن سه نشان با يك تير است. يحيي با برد در دربي هم به سمت دبل قهرماني در يك فصل پيش مي‌رود، هم كاري مي‌كند كه دل هيچ‌يك از هواداران پرسپوليس ديگر براي برانكو تنگ نشود و در ضمن رقيب سنتي را از پيش رو برمي‌دارد و ثابت مي‌كند تيمش بهترين تيم حال حاضر فوتبال ايران است. 
به غير از محمد انصاري و محسن ربيع‌خواه كه مدت‌هاست مصدوم هستند، پرسپوليس مصدوم و محروم ديگري براي بازي مقابل استقلال ندارد و مي‌تواند با تركيب كامل در دربي 93 حاضر شود. تركيبي كه تقريبا مي‌توان حدس زد به چه صورت است و تنها در يك مورد كوچك ممكن است با تصورات هواداران متفاوت باشد؛ آن‌هم استفاده يا عدم استفاده از كريستين اوساگوناست. مهاجم نيجريه‌اي كه كمتر از يك ماه قبل بالاخره به ايران آمد و در بازي آخر ليگ مقابل سايپا فيكس بازي كرد و گل هم زد. اوساگونا همچنين در دربي رفت هم پاس گل داده بود و اين مي‌تواند يحيي را براي استفاده از او ترغيب كند. البته چالش اصلي سرمربي سرخ‌پوشان مهار خط حمله قدرتمند استقلال است. او بايد اين كار را به وسيله بهترين خط دفاعي ليگ انجام دهد. خط دفاعي‌اي كه ديگر بيرانوند را پشت سر خودش نمي‌بيند. رادوشويچ امروز نخستين دربي خود را تجربه مي‌كند و اين هم از نكات جالب توجه بازي است. 
احتمالا مثل هميشه برگ برنده پرسپوليس مهدي ترابي خواهد بود. ستاره‌اي كه بيشترين تاثير را در قهرماني اين فصل سرخ‌پوشان از خودش به نمايش گذاشت و حالا هواداران اين تيم اميدوارند ترابي در دربي هم همان كيفيت و عملكرد هميشگي را از خودش به نمايش بگذارد. پرسپوليس همانند رقيب سنتي‌اش از يك برد پرگل به اين مسابقه مي‌رسد و اين يعني همه‌چيز براي يك مسابقه تماشايي و جذاب آماده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون