• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4805 -
  • ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۲ آذر

خبر

انتصاب رييس كارگروه خانواده قرارگاه عملياتي كرونا

عبدالرضا رحماني‌فضلي، فرمانده قرارگاه عملياتي ستاد ملي مبارزه با كرونا در حكمي «فريبا نظري پوركيايي» را به سمت رييس كارگروه خانواده اين قرارگاه منصوب كرد. به گزارش اعتمادآنلاين، در متن حكم عبدالرضا رحماني‌فضلي وزير كشور و فرمانده قرارگاه عملياتي ستاد ملي مبارزه با كرونا خطاب به فريبا نظري پوركيايي، مشاور وزير كشور در امور زنان و خانواده آمده است: « تشكيل منظم و مستمر جلسات، تدوين و ارايه شيوه‌ها و راهكارهاي مناسب كنترل و كاهش آسيب‌هاي ناشي از كرونا در خانواده‌ها و تشويق و ترغيب آنها به رعايت حداكثري پروتكل‌هاي بهداشتي تا قطع كامل زنجيره بيماري، مديريت و استفاده مطلوب از ظرفيت‌هاي موجود در همه دستگاه‌ها و سازمان‌هاي اجرايي و تلاش در جهت جلب مشاركت هر چه بيشتر سازمان‌هاي مردم‌نهاد از جمله اولويت‌هاي مورد تاكيد است كه انتظار دارد با فوريت و با برنامه‌ريزي هدفمند و اصولي در جهت نيل به آن سعي و كوشش كنيد.»

 

معاون هماهنگ‌كننده جديد نيروي زميني ارتش منصوب شد

امير سرتيپ عباس فلاح به عنوان معاون هماهنگ‌كننده نيروي زميني ارتش منصوب شد. به گزارش روابط عمومي ارتش، به پيشنهاد امير كيومرث حيدري فرمانده نيروي زميني ارتش و با تصويب امير سرلشكر سيد عبدالرحيم موسوي فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران، امير سرتيپ عباس فلاح به عنوان معاون هماهنگ كننده نيروي زميني ارتش منصوب شد. امير سرتيپ فلاح مسووليت‌هايي نظير رياست دبيرخانه نيروي زميني ارتش، فرمانده پشتيباني ستاد نزاجا و معاون بازرسي نيروي زميني ارتش را در كارنامه خود دارد و پيش از اين نيز در بازرسي ستاد كل نيروهاي مسلح مشغول انجام وظيفه بوده است.

 

رييس قوه قضاييه دستورالعمل جديد قوه قضاييه را ابلاغ كرد

سيدابراهيم رييسي، رييس قوه قضاييه دستورالعمل نحوه رسيدگي به پرونده‌هاي موضوع «قانون حداكثر استفاده از توان توليدي و خدماتي كشور و حمايت از كالاي ايراني» را ابلاغ كرد. به گزارش مركز رسانه قوه قضاييه، قانون «حداكثر استفاده از توان توليدي و خدماتي كشور و حمايت از كالاي ايراني» كه با عنوان طرح اصلاح قانون حداكثر استفاده از توان توليدي و خدماتي در تأمين نيازهاي كشور و تقويت آنها در امر صادرات و اصلاح ماده (۱۰۴) قانون ماليات‌هاي مستقيم به مجلس شوراي اسلامي تقديم شده بود، ارديبهشت ۹۸ در مجلس شوراي اسلامي تصويب شد و در دوم خرداد ۹۸ به تأييد شوراي نگهبان رسيد و ۱۵ خرداد سال گذشته نيز توسط رييس‌جمهور ابلاغ شد. در همين زمينه، روز گذشته دستورالعمل نحوه رسيدگي به پرونده‌هاي موضوع قانون حداكثر استفاده از توان توليدي و خدماتي كشور و حمايت از كالاي ايراني، در ۲۲ ماده از سوي رييس قوه قضاييه ابلاغ شد.

 

علي لاريجاني يكي از نامزدهاي قطعي انتخابات ۱۴۰۰ است

محمدحسن قديري ابيانه، سفير اسبق جمهوري اسلامي ايران در دولت رياست‌جمهوري محمود احمدي‌نژاد معتقد است كه اگر اصلاح‌طلبان به فكر حل مشكلات كشور هستند، مي‌توانند يك نامزد انقلابي و ولايت‌مدار انتخاب كرده و براي انتخابات آينده از او حمايت كنند. اين فعال سياسي اصولگرا مي‌گويد «خاتمي مي‌تواند در حمايت از نامزدي تكرار كند، اما راي مردم را نمي‌تواند جمع كند، زيرا اصلاح‌طلب‌ها خودشان هم مي‌دانند كه به وسيله روحاني اعتبارشان زير سوال رفته است». اين اظهارات امادرحالي مطرح شده كه اين چهره سياسي اصولگراي نزديك به جبهه پايداري در ادامه به وضعيت جناح راست نيز در انتخابات پيش‌رو پرداخته در اظهاراتي، با ادعايي فراتر از گمانه‌زني‌هاي مرسوم اين روزها،با قطعيت از كانديداتوري علي لاريجاني سخن گفته است. قديري ابيانه به باشگاه خبرنگاران گفته است: «او قطعا يكي از نامزدهاست و اگرچه الان استقبالي از او وجود ندارد، اما ممكن است كه شرايط افكار عمومي تغيير كند و در گذر زمان نحوه مواجهه او با مشكلات و پاسخگويي درباره عملكردش درگذشته و نشان دادن يك رويكرد ولايت‌مدارانه و جذب آراي نيرو‌هاي انقلاب شرايط را برايش تسهيل كند. به گفته او، اگر لاريجاني نتواند نيرو‌هاي انقلاب را نسبت به نامزدي خودش قانع كند موفقيتي نخواهد داشت؛ كما اينكه عملكرد او در ماجراي برجام و تصويب ۲۰ دقيقه‌اي برجام يكي از نقاط ضعف او بود.

مهدي محموديان بازداشت شد

مهدي محموديان، فعال سياسي و حقوق بشري در پي شكايت سپاه صبح روز گذشته به دادسراي فرهنگ و رسانه احضار شد. به گزارش پايگاه خبري امتداد، دليل احضار اين فعال سياسي شكايت معاونت پارلماني سپاه از او به خاطر يك توييت بوده است. او به دليل عدم معرفي كفيل بازداشت شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون