• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4822 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۲ دي

منتقدان لس‌آنجلس برندگان خود را شناختند

گروه هنر و ادبيات

استيو مك كوئين  بهترين فيلم سال 2020

جوايز سالانه انجمن منتقدان لس‌آنجلس فهرست برندگان ۲۰۲۰ خود را اعلام كرد و ساخته جديد «استيو مك كوئين» را به عنوان بهترين فيلم سال معرفي كرد. به گزارش ايسنا به نقل از اسكرين، مجموعه فيلم‌هاي «تبر كوچك» ساخته «استيو مك كوئين» كه در جوايز اسكار حضور ندارد، از سوي انجمن منتقدان لس آنجلس به عنوان بهترين فيلم سال ۲۰۲۰ انتخاب شد و جايزه بهترين فيلمبرداري را نيز از آن خود كرد.  «تبر كوچك» يك مجموعه شامل پنج فيلم است كه داستان‌هاي متمايزي از زندگي مهاجران هند غربي در لندن در طي دهه‌هاي ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ را روايت مي‌كند. 
فيلم «سرزمين آواره‌ها» ساخته «كلوئي ژائو» نيز جايزه بهترين كارگرداني را از اين جوايز به خود اختصاص داد و «چادويك بوزمن» بازيگر درگذشته امريكايي نيز به عنوان بهترين بازيگر مرد براي بازي در فيلم «بلك باتم ما ريني» انتخاب شد. 
در ساير شاخه‌ها، جايزه بهترين بازيگر زن به «كري موليگان» براي فيلم «زن جوان نويد‌دهنده» و جوايز بهترين بازيگر نقش مكمل مرد و زن نيز به ترتيب به «گلين تورمن» براي فيلم «بلك باتم ماريني» و «يو جونگ يو» براي فيلم «ميناري» اعطا شد.  درام تاريخي «قد دراز» به كارگرداني «كانتمير بالاگوف» از روسيه جايزه بهترين فيلم غيرانگليسي زبان را از انجمن منتقدان لس‌آنجلس دريافت كرد و «زمان» ساخته «گرت بردلي» هم بهترين مستند بلند نام گرفت. 
روز گذشته جوايز انجمن منتقدان نيويورك فيلم «اولين گاو» ساخته «كلي رايكارت» را در رتبه نخست برترين فيلم‌هاي سال ۲۰۲۰ قرار داد.
دستورالعمل ساماندهي تبليغات در فضاي مجازي ابلاغ شد
كميته مركزي سازمان‌هاي تبليغاتي كشور، دستورالعمل ساماندهي آگهي‌ها و فعاليت‌هاي تبليغاتي در فضاي مجازي را با هدف صيانت از حقوق مخاطب  و تامين سلامت محتواي آگهي‌هاي تبليغاتي، تصويب و ابلاغ كرد.
به گزارش دفتر تبليغات و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، اين دستورالعمل كه چندي پيش در كميته مركزي سازمان‌هاي تبليغاتي كشور تصويب شده بود، توسط معاون امور مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ابلاغ شد. مسووليت نظارت بر حسن اجراي اين دستورالعمل بر عهده دفتر تبليغات و اطلاع‌رساني با همكاري مركز توسعه فرهنگ و هنر در فضاي مجازي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است. بر اساس اين دستورالعمل، رسانه‌هاي تبليغاتي برخط، رسانه‌‌هاي كاربرمحور تبليغاتي، پيام‌‌گستران و دارندگان صفحات و كانال‌‌هايي كه فعاليت اصلي آنها تبليغات است، براي پذيرش و انتشار آگهي در فضاي مجازي بايد مجوز كانون آگهي و تبليغاتي دريافت كرده و رسانه‌هاي برخط، ديگر رسانه‌هاي كاربرمحور، صفحات و كانال‌‌ها و افراد تاثيرگذار و موتورهاي جست‌وجو براي پذيرش و انتشار آگهي بايد از طريق اخذ مجوز كانون يا از طريق كانون‌ها اقدام كنند. اين دستورالعمل در ۴ ماده، ۳۹ بند و ۳ تبصره در راستاي تحقق اهداف طرح كلان و معماري شبكه ملي اطلاعات مصوب شوراي عالي فضاي مجازي و اجراي بند ۱۶ ماده ۲ قانون اهداف و وظايف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، آيين‌نامه تاسيس و نظارت بر نحوه كار و فعاليت كانون‌هاي آگهي و تبليغاتي و ماده ۳ آيين‌نامه ساماندهي توسعه رسانه‌ها و فعاليت‌هاي فرهنگي ديجيتال مصوب هيات وزيران، تصويب و ابلاغ شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون