• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3257 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۰ خرداد

خبر كوتاه

رهايي از اعدام با بخشش اولياي دم

ايرنا| فردي كه پنج سال پيش به جرم قتل عمد به قصاص محكوم شده بود، با بخشش خانواده مقتول از پاي چوبه ‌دار نجات يافت.  علي جابري، رييس زندان مركزي ايلام با اعلام اين خبر گفت: اين فرد محكوم به قصاص مدت پنج سال در زندان بود كه با پادرمياني و تلاش مستمر مددكاران و ريش‌سفيدان، از‌دار مجازات رهايي يافت. به گفته جابري،  براساس اعلام منابع رسمي اكنون بيش از يك هزار نفر به دليل ارتكاب جرايم مختلف در زندان‌هاي ايلام دوران محكوميت خود را مي‌گذرانند. سال گذشته پنج نفر از محكومان به اعدام در ايلام با تلاش مسوولان و رضايت شاكيان از‌دار مجازات رهايي يافتند.

 

دستگيري مامور قلابي در ايلام

پليس| فرمانده انتظامي ايلام از شناسايي دو كلاهبردار مامورنما در شهرستان چرداول و دستگيري يكي از آنان خبر داد.  سردار علي دولتي در تشريح جزييات اين خبر گفت: در پي كسب خبري مبني بر اينكه دو نفر با يك دستگاه سمند سفيد رنگ در گردنه شاهبداغ بخش هليلان با معرفي خود به عنوان مامور پليس نامحسوس از خودروهاي نفتكش اخاذي مي‌كنند، موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت. ماموران موفق به شناسايي يكي از متهمان شده و با هماهنگي قضايي در يك عمليات غافلگيرانه در حالي كه با مشاهده واحد گشتي قصد متواري شدن داشت او را دستگير كردند. سردار دولتي ادامه داد: متهم در تحقيقات پليسي به چندين مورد اخاذي با همدستي يك نفر با هويت معلوم كه سرباز فراري پليس راهور يكي از شهرستان‌هاي همجوار است، اعتراف كرد. فرمانده انتظامي ايلام با اشاره به تشكيل پرونده براي متهم دستگير شده از ادامه تحقيقات براي دستگيري متهم رديف دوم پرونده خبر داد.

 

مرگ سه عضو يك خانواده در تصادف تريلي با ميني‌بوس

ايرنا| تصادف يك دستگاه تريلي حامل قير با يك دستگاه ميني‌بوس در محور دماوند - فيروزكوه چهار كشته و 9 مصدوم برجاي گذاشت.  مجتبي صادقي، سرپرست اداره راه و شهرسازي شهرستان فيروزكوه با اعلام اين خبر گفت: حدود ساعت 11 شنبه يك دستگاه تريلي حامل قير در محور دماوند -  فيروزكوه در محدوده منطقه ديوار سنگي به علت ناتواني راننده در كنترل خودرو واژگون شد و در ادامه با يك دستگاه ميني‌بوس حامل مسافر برخورد مي‌كند. به گفته صادقي، در اين تصادف راننده و دو سرنشين تريلي (پدر و دو فرزندش) و يكي از مسافران ميني‌بوس به دليل شدت جراحات وارده در دم فوت كردند. همچنين ديگر سرنشين تريلي (مادر خانواده) و هشت نفر از مسافران ميني‌بوس نيز مصدوم شدند كه توسط عوامل اورژانس به بيمارستان امام خميني (ره) فيروزكوه منتقل شدند.

 

انهدام باند آدم‌ربايي در چابهار

پليس| فرمانده انتظامي شهرستان چابهار در سيستان و بلوچستان، از دستگيري عوامل گروگانگيري و باند پنج‌نفره آدم‌ربايي در چابهار خبر داد.  سرهنگ محمدرضا كاظمي با اشاره به وقوع اين آدم ربايي در سال گذشته، از انتقال گروگان به خارج از كشور توسط آدم‌ربايان خبر داد و گفت: بعد از ارايه شكايت از سوي اعضاي خانواده فرد ربوده شده اقدامات پليس امنيت شهرستان آغاز شد كه نهايتا هفته گذشته محل اختفاي اعضاي اين باند كشف و اين افراد دستگير شدند. در بازجويي از افراد اين باند بر اقدام خود مبني بر آدم‌ربايي و همچنين انتقال فرد موردنظر به خارج از كشور اعتراف كردند. سرهنگ كاظمي ادامه داد: در بازرسي از محل اختفاي اين باند ضمن دستگيري دو متهم، تعداد دو قبضه سلاح شكاري به همراه 15 فشنگ مربوطه و مقاديري مواد مخدر و يك دستگاه سواري پرايد نيز كشف شده است. متهمان به انجام آدم‌ربايي با همكاري سه نفر ديگر به دليل مشكلات مالي اعتراف كرده و ماموران در ادامه عمليات متهمان ديگر را نيز در مخفيگاه‌شان دستگير كردند.  فرمانده انتظامي شهرستان چابهار تاكيد كرد: متهمان اعلام كرده‌اند آماده بازگرداندن فرد ربوده شده با همكاري مقامات مسوول از كشور خارجي به ايران هستند. پيگيري‌ها براي بازگرداندن گروگان به داخل كشور در جريان است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون