• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3262 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۸ خرداد

سخنگوي ناجا دستگيري چند نفر در پرونده تعاون ناجا را تاييد كرد

براي حضور زنان در استاديوم‌ها ابلاغي نداشته‌ايم

اگرچه ديروز نخستين نشست خبري سردار منتظري المهدي به عنوان سخنگوي ناجا برگزار شد اما اين نشست جلسه‌اي پر خبر و پرحاشيه بود. او در اين جلسه از موضوع حضور زنان در استاديوم تا پرونده بنياد تعاون ناجا و از طرح افطار تا سحر تا ادامه طرح امنيت اخلاقي مطالبي را بيان كرد.
ابلاغي براي حضور زنان
 در استاديوم‌ها نداشتيم
به گزارش ايسنا، ظهر ديروز، سردار سعيد منتظرالمهدي، سه هسته اصلي و تصميم‌گير درباره حضور زنان در استاديوم‌ها را وزارت ورزش، وزارت كشور و ناجا دانست و گفت: هيچ ابلاغي براي حضور بانوان در استاديوم‌ها نداشتيم و مرجع رسمي صدور مجوز وزارت كشور است و اگر ابلاغ شود ما امنيت آنان را تامين خواهيم كرد.
دستگيري چند نفر درباره پرونده بنياد تعاون
سخنگوي ناجا درباره آخرين وضعيت پرونده تعاون ناجا گفت: دوسال قبل گزارشي از انحرافات در شركت‌هاي زيرمجموعه بنياد تعاون گزارش شد و بخش‌هاي بازرسي آن را به فرمانده وقت ناجا گزارش دادند كه فرمانده ناجا نيز شخصا وارد عمل شده و خودشان در اين خصوص پرونده‌اي تشكيل دادند و به دستگاه قضايي سپردند كه در اين خصوص چند نفر هم دستگير شده و پرونده تشكيل شده در حال بررسي است. سردار منتظرالمهدي درباره موضوع فروش نفت از سوي ناجا نيز گفت: در جلسه‌اي كه سال 92 با حضور معاون اول رييس‌جمهور، وزير نفت، رييس خزانه‌داري، رييس بانك مركزي، دكتر نوبخت و چند تن از مسوولان ناجا برگزار و پذيرفته شد كه ناجا در زمان دولت قبل نفتي را بابت جبران كسري بودجه و حقوق گرفته بود اما متاسفانه در آن زمان مقررات قانوني و پروتكل‌ها به درستي طي نشده بود، به همين دليل دكتر نوبخت مسوول بررسي اين موضوع شدند. اين رقم با قيمت ارز در آن زمان حدود 400 ميليارد تومان مي‌شود. سخنگوي ناجا درباره اينكه آيا ناجا بايد مبلغي را به دولت پس دهد يا خير، گفت: در اين خصوص بايد سازوكاري طراحي شده و موضوع به شيوه دخلي خرجي حل و فصل خواهد شد. همانطور كه در مورد خريد بنزها نيز از همين روش استفاده شد.
موافقت پليس با اجراي طرح «افطار تا سحر» سينماگران
معاون اجتماعي ناجا در ادامه به موافقت پليس با درخواست سينماگران براي اجراي طرح «افطار تا سحر» اشاره كرد و گفت: سينماها در ماه مبارك رمضان به جز شب‌هاي قدر مي‌توانند تا سحر فعاليت كنند.
 تشكيل 110 قرارگاه امنيتي ساحلي در تابستان
سردار منتظر المهدي با اعلام آغاز «طرح دريا» از روز گذشته با استقرار پليس در 110 نقطه از سواحل شمالي، گفت: هم در دريا، هم در ساحل و هم در پيرامون ساحل حضور داريم. او در ادامه از كاهش 50 درصدي غرق‌شدگان و نجات 2500 تن از غرق‌شدگي توسط ناجا خبر داد و گفت: طرح امنيت اخلاقي نيز كمافي‌السابق اجرا مي‌شود. در طرح دريا هم خطوط قرمز ما مشخص است. درمورد هنجارشكنان نيز سياست ما تذكر است. اما با عده قليلي كه اصرار به هنجارشكني داشته باشند برخورد سلبي خواهيم كرد.
نياز به شش كمپ 10 هزار نفري براي نگهداري معتادان
معاون اجتماعي ناجا با اشاره به لزوم ساخت شش كمپ 10 هزار نفري براي جمع‌آوري و نگهداري معتادان پايتخت گفت: جمع‌آوري معتادان مانند طرح پاكسازي محيط زيست نيست ضمن اينكه ما نيازمند بيش از پنج شش كمپ 10 هزار نفري هستيم. به گفته سردار منتظر المهدي جمع‌آوري زنان كارتن‌خواب و خياباني از وظايف شهرداري است، البته پليس نيز آماده حمايت و پشتيباني از آنان است. سخنگوي ناجا در مورد پليس كودك و نوجوان هم با بيان اينكه هيچ ابلاغيه‌اي در اين باره نداشتيم تاكيد كرد: آمادگي داريم تا به محض ابلاغ آن را در مجموعه پليس پيشگيري ايجاد كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون