• ۱۴۰۳ يکشنبه ۶ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3268 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۵ خرداد

درگيري برسر مواد مخدر رنگ خون گرفت

قتل مرد شيشه‌اي در كمتر از 10 ثانيه

اعتماد| درگيري دو مرد شيشه‌اي سر مواد مخدر با قتل يكي از آن دو پايان يافت.
سيزدهم ارديبهشت امسال زني ميانسال به پليس آگاهي تهران مراجعه كرد و ماموران را در جريان درگيري منجر به قتل همسرش قرار داد. با ثبت اظهارات شاكي پرونده‌اي با موضوع «قتل عمد» تشكيل شد و براي رسيدگي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
با آغاز رسيدگي پرونده، خانواده مقتول مورد بازجويي قرار گرفتند. زن مقتول نخستين نفر بود. او به كارآگاهان گفت: «ساعت هشت شب 28 فروردين امسال، سعيد، شوهرم براي تعمير موتورش از خانه خارج شد. پس از چند ساعت از بيمارستان تماس گرفتند و گفتند كه او چاقو خورده و حالش وخيم است. وقتي به بيمارستان رسيدم داشتند سعيد را به اتاق عمل مي‌بردند. او به من گفت همراه يكي از دوستانش به نام مجيد در خيابان 17 شهريور با جواني ناشناس درگير شده و چاقو خورده است.»
به اين ترتيب مجيد نيز براي ادامه بازجويي‌ها به پليس آگاهي منتقل شد. او اظهارات خانواده مقتول را تاييد كرد و گفت: «روز حادثه سعيد با من تماس گرفت و گفت موتورش به تعمير نياز دارد. من دنبالش رفتم و با هم به خيابان 17 شهريور رفتيم. طرف ‌هاي ساعت 3 نيمه شب با هم برگشتيم. نزديك خانه‌شان رسيده بوديم كه جواني غريبه به ما نزديك شد و با سعيد كتك‌كاري كرد. مي‌خواستم جداي‌شان كنم اما ناگهان آن جوان ناشناس با چاقو به سعيد زد و فرار كرد.»
اظهارات مجيد در حالي بود كه شب حادثه موتوسيكلت مقتول به سرقت رفته و اثري از آن نبود. به اين ترتيب كشف موتور در دستور كار ماموران قرار گرفت كه سرانجام 19 خرداد امسال، ماموران كلانتري 109 بهارستان هنگام گشت‌زني در خيابان ايران به دو سرنشين يك دستگاه موتوسيكلت مشكوك شدند، آنها را متوقف كردند و در بازرسي‌ها مقاديري شيشه و حشيش كشف كردند. همزمان سرقتي بودن  موتور نيز تاييد شد.
با انتقال دو سرنشين موتوسيكلت به نام‌هاي كوروش و حميد به اداره دهم پليس آگاهي، تحقيقات از آنها آغاز شد. كوروش درباره مالكيت موتور گفت: «موتوسيكلت متعلق به دوست پدرم است كه چند وقت پيش تصادف كرده و الان به امانت دست من است.»
اين در حالي بود كه در ادامه تحقيقات، پرده از راز قتل سعيد برداشته شد. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه كوروش پسر مجيد – دوست مقتول – است و شب حادثه نيز در خيابان بوده است.
به اين ترتيب مجيد بار ديگر دستگير شد. او اين‌بار از قتل سعيد توسط پسرش پرده برداشت و درباره شب حادثه گفت: «آن شب كار تعمير موتور تمام شده بود و همراه سعيد به در خانه‌اش رفتم. او مشغول مصرف شيشه شد. همين لحظه پسرم كوروش هم پيش ما آمد و از سعيد مقداري شيشه خواست. سعيد كوروش را نمي‌شناخت براي همين به او فحاشي كرد. همه‌چيز در كمتر از 10 ثانيه اتفاق افتاد. كوروش به سعيد چاقو زد و فرار كرد. من هم براي اينكه او شناسايي نشود به سعيد گفتم كه ضارب را نمي‌شناسم.»
سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ در پايان با اشاره به اعتراف كوروش به قتل سعيد، از ادامه رسيدگي به پرونده براي تكميل جزييات و انتقال مجيد به زندان به اتهام «اختفاي حقيقت» خبر داد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون