• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3273 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۳۱ خرداد

خبر كوتاه

وداع نيمار با كوپا امريكا!

نيمار، ستاره تيم ملي برزيل به علت اتفاقات بازي تيم ملي كشورش مقابل كلمبيا چهار جلسه محروم شد و با مسابقات كوپا آمه ريكا وداع كرد. نيمار كه در بازي كلمبيا و برزيل به علت درگيري با حريفان اخراج شده بود با محروميتي چهار جلسه‌اي مواجه شد تا با مسابقات كوپا‌آمه‌ريكا  وداع كند. در ابتدا محروميت نيمار يك جلسه تعيين شده بود اما پس از جلسه ديروز كميته انضباطي مسابقات كوپا آمه ريكا ستاره برزيل با محروميتي سنگين مواجه شد.

 

 ورود به پرونده دو شغله بودن هيات‌مديره سرخابي‌ها

سخنگوي كميسيون اصل نود مجلش شوراي اسلامي از بررسي پرونده دو شغله بودن اعضاي جديد هيات مديره پرسپوليس و استقلال خبر داد. حسين آذين درپاسخ به‌ اين سوال كه با توجه به انتخاب هيات‌مديره جديد دو باشگاه استقلال و پرسپوليس آيا كساني كه سمت دولتي ديگري دارند دوشغله به شمار مي‌روند يا خير تاكيد كرد: «اگر شكايتي دراين مورد وجود داشته باشد، بررسي خواهد شد كه حضور در هيات‌مديره شغل است يا خير؛ كه اگر دوشغله به شمار بيايند وضعيت فرق مي‌كند و حتما در پرونده درج خواهد شد. با اين حال ما بررسي‌هاي لازم را در اين زمينه خواهيم داشت و اگر نقض قانون اتفاق افتاده باشد رسيدگي لازم را خواهيم داشت»

 

حذف تيم ملي اسنوكر از جام جهاني

تيم ملي اسنوكر ايران با يك پيروزي و چهار شكست از دور رقابت‌هاي جام جهاني كه در كشور چين در حال برگزاري است كنار رفت. رقابت‌هاي جام جهاني اسنوكر تيمي دوشنبه 25 خردادماه با حضور بيش از 20 كشور قدرتمند دنيا آغاز شد و تيم ملي ايران متشكل از حسين وفايي و احسان حيدري نژاد در آخرين ديدار خود در مرحله گروهي مقابل تيم ملي مالزي متشكل از تور چو آن لئونگ و محمدرضا حسن با نتيجه 4 بر يك به پيروزي رسيد. به اين ترتيب تيم ملي ايران از مجموع پنج رقابت انجام شده در مرحله گروهي با كسب يك پيروزي برابر مالزي و چهار شكست مقابل اسكاتلند، هنگ‌كنگ، برزيل و بلژيك از دور رقابت‌هاي جام جهاني اسنوكر تيمي كنار رفت.

 

مشحون مهم‌ترين مخالفش را كنار گذاشت

بعد از اينكه رييس فدراسيون بسكتبال چندين بار از نصرت‌الله جعفريان انتقاد كرد، بالاخره حكم سرپرستي تيم جوانان براي حضور در مسابقات جهاني يونان به نام حسين قره‌گوزلو صادرشد تا جعفريان دوباره از فدراسيون برود. محمود مشحون تنها چند دقيقه بعد از پايان انتخابات رياست اين فدراسيون و بازگشت دوباره به اين مسند انتقادات از جعفريان را آغاز كرد. او معتقد بود جعفريان در جريان اعزام تيم جوانان به اردوي تداركاتي صربستان وظايف سرپرستي خود را به خوبي انجام نداده و باعث شده دو ستاره اصلي تيم همراه تيم به اردو اعزام نشوند. چند هفته بعد از بازگشت تيم جوانان از صربستان و درحالي كه اين تيم به اردوي تركيه اعزام شده، مشحون حكم سرپرستي اين تيم را به نام حسين قره‌گوزلو صادر و جعفريان را دوباره از دايره افراد حاضر در فدراسيون خارج كرد.

 

در جلسه كي‌روش و نكونام چه گذشت؟

از مدت‌ها قبل شايعه حضور جواد نكونام در كادر فني تيم ملي شنيده مي‌شد اما اين بازيكن در مصاحبه‌هايي كه داشت اعلام كرد بايد با كي‌روش در اين باره حرف بزند. سرانجام آنها روز جمعه و پيش از ترك تيم ملي جلسه‌اي را برگزار كردند و درباره همكاري به گفت‌وگو نشستند. در اين جلسه كي‌روش به نكونام گفت، به او نياز دارد. كاپيتان سابق تيم ملي هم گفت دوست دارد در خدمت تيم ملي باشد ولي با پيشنهادهايي براي بازيگري روبه‌روست و هنوز مي‌تواند بازي كند. نكونام در جمع‌بندي حرف‌هايش گفت: «با اين حال هر تصميمي بگيريد من آن را مي‌پذيرم. » كي روش كه از اوضاع تيم ملي به هيچ‌وجه راضي نيست، در پايان جلسه به نكونام گفت با توجه به آمادگي بدني‌اش، بهتر است همچنان به بازيگري ادامه دهد. با اين حال نكونام گفت در هر زماني كه كي روش نياز داشته باشد، او به تيم ملي كمك خواهد كرد.

 

افشارزاده: منصوريان 10 روز وقت ما را تلف كرد

مديرعامل باشگاه استقلال با بيان اينكه گزينه سرمربيگري تيم استقلال، 50 هزار دلار بر درخواست اوليه‌اش افزوده است، گفت: «بايد گذشته اين مربي را به طور كامل بررسي كنيم و ببينيم آيا آزمايش خود را به خوبي پس داده است يا خير؟ البته همان طور كه گفتم يك مربي موافقان و مخالفان زيادي دارد. ما داريم كارها را انجام مي‌دهيم. پرسپوليس كارش را آغاز كرده و ما هم تصميم‌گيري‌ها را انجام مي‌دهيم تا به زودي كارمان را انجام دهيم. ما زودتر از اينها كارمان را شروع كرده بوديم و ‌اي كاش منصوريان از اول مي‌گفت براي آمدن به استقلال آمادگي ندارد يا با باشگاه نفت قرارداد دارد. او اگر زودتر گفته بود، ۱۰ روز وقت ما را تلف نمي‌كرد.»
مديرعامل باشگاه استقلال در واكنش به بحث ادامه حضورش به عنوان مديرعامل در باشگاه استقلال گفت: «هنوز نمي‌دانم. قرار است در اين زمينه با مسوولان وزارت ورزش صحبت كنم، خودم هميشه دوست دارم به باشگاه استقلال خدمت كنم.» وي درباره اينكه آيا تمايلي به ماندن در استقلال دارد، گفت: اين مساله به خودم مربوط است!
افشارزاده درباره اينكه گفته مي‌شود استيماچ با باشگاه استقلال اختلاف ۲۰۰ هزار دلاري دارد، تصريح كرد: «استيماچ در نامه‌هاي اوليه خود كه به ما زده بود، ۲۵۰ هزار دلار درخواست داشت و در نامه دوم اين مبلغ را تا ۳۰۰ هزاردلار افزايش داد. ضمن اينكه قرار شد ماليات هم به عهده خودش باشد. فقط دستمزد استيماچ نيست، و او قصد دارد يك كمك مربي و يك مربي بدنساز هم با خودش بياورد. اجاره منزل و كرايه رفت‌وآمد او در تهران را هم در نظر گرفته‌ايم.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون