• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3274 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱ تير

اصلاح‌طلب بودن هزينه دارد تا نان و آب


مرتضي الويري،  عضو شوراي مشورتي اصلاح‌طلبان مي‌گويد نيروهاي اصلاح‌طلب اگر بتوانند از سد شوراي نگهبان عبور كنند كار دشواري در انتخابات نخواهند داشت. متن زير چكيده اظهارات مرتضي الويري در گفت‌وگو با خبرآنلاين است:
  با  تاكيدي كه مقام رهبري در مورد حق الناس بودن راي مردم بيان كردند و اينكه مجري انتخابات دولت روحاني است و عمدتا نيروهاي اعتدال‌گرا در مجموعه اجرايي كشور وجود دارند بعيد است كه شاهد تقلب در انتخابات باشيم و مي‌توانيم از صحت برگزاري انتخابات اطمينان قابل قبولي داشته باشيم.
  اصلاح‌طلبان تلاش جدي مي‌كنند و اولويت اول آنها اين است كه مجلس را از جريان‌هاي تندرو و هنجارشكن تهي كنند. اين هدف اول و جدي آنها است. در مرحله بعد به هر ميزاني كه بتوانند نيروهاي كارآمد و پرتوان خود را وارد مجلس كنند، كوتاهي نخواهند كرد.
  ممكن است در آينده به صورت موردي هماهنگي‌هايي بين جريان اصلاح‌طلب و جريان‌هاي اعتدالي پيش بيايد. مثلا اگر در يك حوزه‌اي ببينيم نامزد اصولگراي معتدل پشتوانه راي بيشتري از نامزد اصلاح‌طلب دارد در اين صورت از او حمايت خواهيم كرد.
  بر اين باور هستيم كسي كه با جريان اصلاح‌طلب همكاري مي‌كند به هيچ‌وجه اين همكاري را براي رسيدن به نون و آبي دنبال نمي‌كند. چون فعلا اصلاح‌طلب بودن هزينه دارد تا نان و آب. خيلي از افراد به دليل اصلاح‌طلب بودن بايد ريسك ردصلاحيت و مشكلات ديگر را بپذيرند.
 اطمينان دارم كه مجلس نهم تكرار نخواهد شد و جريان‌هاي تندرو و قانون‌گريزي كه مجلس را از مسير خود دور كردند جايي در اين مجلس نخواهند داشت.
 آقاي ناطق براي اين كشور يك سرمايه ملي است كه حضورش در حوزه‌هاي مختلف مي‌تواند مغتنم باشد از جمله در پارلمان. اما تا جايي كه من اطلاع دارم به دليل گله‌مندي‌هاي زيادي كه دارند تمايل به هيچ گونه حضور در انتخابات  يا پذيرش مسووليت ندارند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون