• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3274 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱ تير

اخبار ضد و نقيض از دستگيري و اعتراف متهم اسيدپاشي

اعتماد| در حالي كه روز گذشته خبرگزاري تسنيم به نقل از يك مقام آگاه از اعتراف متهم اصلي اسيدپاشي‌هاي اصفهان به جرم خود خبر داده بود، برادر مرضيه ابراهيمي، از قربانيان اسيدپاشي اصفهان در گفت‌وگو با «اعتماد» اين خبر را تكذيب كرد و گفت: «من پس از خواندن اين خبر با پليس آگاهي اصفهان تماس گرفتم اما آنها خبر اعتراف متهم را تكذيب كردند. من نمي‌دانم از كجا چنين خبري منتشر شده است.»
روز گذشته خبرگزاري تسنيم به نقل از يك مقام آگاه نوشت: «يك متهم كه رفتارهاي مجرمانه و خشني نسبت به زنان داشته دستگير و به جرم خود اعتراف كرده است ولي هنوز به طور قطع و يقين نمي‌توان او را عامل اسيدپاشي اصفهان دانست. موضوع كماكان در دست بررسي و فرضيه انجام اسيدپاشي توسط اين متهم، در حد گمانه و ظن است.»
 سي‌ام خرداد امسال نيز وكيل پرونده اسيدپاشي با اعلام خبر تاييد مشخصات فرد دستگير شده با عامل اسيدپاشي توسط قربانيان، از تحت بازجويي قرار داشتن اين متهم خبر داده بود. مهرماه 93 پنج نفر از زنان اصفهاني توسط فردي ناشناس مورد اسيدپاشي قرار گرفتند. از آن زمان تاكنون رسيدگي به پرونده ادامه دارد اما هنوز تلاش‌ها براي دستگيري متهم اصلي پرونده ادامه دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون