• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3274 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱ تير

خبر كوتاه

كشف 5/6 ميليارد ريال داروي جنسي و مكمل ورزشي در پايتخت

ايسنا| رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از كشف مكمل‌هاي ورزشي و داروهاي جنسي غيرمجاز به ارزش بيش از 5/6 ميليارد ريال خبر داد.  سرهنگ محمدمهدي كاكوان با اعلام اين خبر گفت: يكي از عمليات‌هايي كه اجراي آن برعهده پليس فتا بوده، عملياتي به نام پانجي‌آ است كه در آن با فروشندگان و عرضه‌كنندگان داروها و لوازم دارويي و بهداشتي غيرمجاز در فضاي مجازي برخورد مي‌شود و در اين راستا نيز هفته گذشته مرحله‌اي ديگر از اين طرح در تهران و چندين استان ديگر به اجرا درآمد. رييس پليس فتاي پايتخت ادامه داد: هفته گذشته اين طرح نيز در تهران بزرگ به مرحله اجرا در آمد و درآن تعداد قابل توجهي مكمل ورزشي داروهاي جنسي و ديگر اقلام دارويي جمعا به ارزش 652 ميليون تومان كشف و ضبط شد.  او با بيان اينكه بخش عمده‌اي از اين محصولات را مكمل‌هاي ورزشي و داروهاي جنسي تشكيل مي‌دادند، گفت: تمامي اقلام مكشوفه تقلبي و غيرمجاز بوده، از اين ميان 14 هزار و 940 قلم را مكمل‌هاي ورزشي غيرمجاز و 4661 عدد را نيز داروهاي جنسي تقلبي و غيرمجاز شامل مي‌شود كه معلوم نبود در صورت مصرف چه عوارض كوتاه‌مدت يا بلندمدتي را براي خريداران درپي داشت. در اجراي اين عمليات 27 تن نيز در سطح تهران بزرگ دستگير شده‌اند كه براي اين افراد پرونده‌اي تشكيل شده و براي صدور حكم و ادامه روند رسيدگي به جرم روانه دادسرا شدند.

 

پايان كلاهبرداري از متقاضيان مسكن در البرز

باشگاه خبرنگاران| فردي كه با كلاهبرداري در ساخت و ساز ساختمان از 100 شهروند كلاهبرداري ميلياردي كرده بود توسط پليس آگاهي استان البرز شناسايي و دستگير شد.  سردار «كامراني صالح» فرمانده انتظامي البرز در تشريح جزييات اين خبر گفت: مدتي پيش فردي به نام «الف» با حضور در پليس آگاهي از شخصي به نام «م - پ» كه از پزشكان متخصص بوده و با تغيير شغل به ساخت‌و‌ساز ساختمان و انبوه‌سازي روي آورده بود به خاطر كلاهبرداري يك ميليارد و پانصد ميليون توماني اعلام شكايت كرد. وي گفت: بلافاصله رسيدگي به موضوع و دستگيري فرد كلاهبردار در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت اما از آنجا كه فرد كلاهبردار از شكايت شاكي مطلع شده بود متواري شد و به مدت چندين سال كاملاً مخفيانه و با تغيير چهره و اسامي متفاوت از ديد ماموران پنهان مانده بود. سردار كامراني صالح افزود: شناسايي و دستگيري متهم به خاطر اينكه مجهول‌المكان بود و به‌صورت مستمر در حال تغيير مخفيگاه خود بود به راحتي ميسر نبود تا اينكه با پيگيري‌هاي مداوم و انجام تحقيقات و اقدامات اطلاعاتي و پشتكار كارآگاهان پليس آگاهي سرانجام سرنخ‌هايي از حضور متهم متواري در شهرستان كرج به دست آمد.  با شناسايي مخفيگاه متهم در شهرستان كرج محل اختفاي نامبرده به مدت چندين شبانه روز تحت كنترل نامحسوس ماموران قرار گرفت تا اينكه در مورخه 17 خردادماه در حالي كه متهم متواري قصد ورود به مخفيگاه خود را داشت طي يك عمليات غافلگيرانه دستگير شد.  

 

دستگيري شش‌سارق با 17 فقره سرقت در قزوين

مهر| جانشين انتظامي استان قزوين از كشف ۱۷ فقره انواع سرقت با دستگيري شش سارق در اين استان خبر داد.  سلمان اميري با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامي شهرستان البرز روز گذشته يك سارق مغازه و يك سارق قطعات خودرو را دستگير كردند و در بازجويي از آنان موفق به كشف يك فقره سرقت مغازه و سه فقره قطعات خودرو در اين شهرستان شدند. وي افزود: همچنين يك سارق كه در روزهاي گذشته دستگير شده بود، در بازجويي مجدد ماموران به دو فقره سرقت منزل و سه فقره سرقت محتويات خودرو اعتراف كرد. جانشين انتظامي استان قزوين ادامه داد: ماموران انتظامي شهرستان قزوين نيز با دستگيري دو سارق و بازجويي از آنان يك فقره سرقت منزل، يك فقره سرقت رايانه و چهار فقره سرقت باطري اتومبيل كشف كردند. اين مسوول انتظامي دستگيري دو سارق مغازه و كشف دو فقره از اين نوع سرقت توسط ماموران انتظامي شهرستان تاكستان را از ديگر اقدامات پليس در اين استان برشمرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون