• ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3276 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳ تير

خبر كوتاه

ديدار واليبال ايران در جام جهاني با آرژانتين

رقابت‌هاي جام جهاني واليبال شهريورماه آينده با حضور ۱۲ تيم برتر دنيا به ميزباني ژاپن برگزار مي‌شود و تيم‌هاي حاضر براي كسب سهميه المپيك به رقابت با يكديگر مي‌پردازند. تيم ملي واليبال ايران كه در اين مسابقات حضور يافته است روز ۸ سپتامبر نخستين بازي خود را برابر آرژانتين برگزار مي‌كند. اين ديدار ساعت ۱۹ به وقت محلي انجام مي‌گيرد. بدين‌ترتيب شاگردان كواچ در نخستين گام بايد با خوليو ولاسكو، سرمربي پيشين تيم ملي ديدار كنند. تيم‌هاي ملي روسيه، لهستان، ايتاليا، امريكا، آرژانتين، ايران، استراليا، كانادا، ژاپن، ونزوئلا و تيم اول و دوم آفريقا در اين دوره از مسابقات حضور دارند.

 

قهرمان كيك بوكسينگ جهان به ايران مي‌آيد

ارنستو هوست، قهرمان افسانه‌اي كيك‌بوكسينگ جهان به ايران مي‌آيد تا فدراسيون ورزش‌هاي رزمي با حضور او يك دوره كلاس استاژ فني برگزار كند. اين كلاس‌ها قرار است 22 الي 28 مرداد ماه در تهران و نيز استان‌هاي مازندران، قزوين و فارس برگزار شود. بنا به اعلام فدراسيون ورزش‌هاي رزمي اين كلاس‌ها در دو سطح پيشرفته و معمولي برگزار خواهد شد كه حضور در كلاس‌هاي معمولي براي تمامي ورزشكاران آزاد است و شركت در كلاس‌هاي پيشرفته نيز فقط مخصوص قهرمانان و ورزشكاران حرفه‌اي كه سابقه حضور در مسابقات كشوري و بين‌المللي را دارند. ارنستو هوست، چهره‌اي شناخته شده در دنياي ورزش‌هاي رزمي است كه 4 دوره قهرماني كيك‌بوكسيگ (K1) جهان را در كارنامه خود دارد.

 

حضور مربي كشتي به ووشوكاران كمك مي‌كند

مهدي علي‌نژاد معتقد است استفاده از فنون كشتي قابليت خوبي براي سانداكاران است و حضور مربي كشتي در كادر فني تيم ملي به ارتقاي سطح ملي‌پوشان كمك مي‌كند. رييس فدراسيون ووشو در خصوص اضافه شدن عليرضا رضايي‌منش مربي كشتي به كادر فني تيم ملي ساندا بزرگسالان اظهار كرد: ايران در كشتي حرف اول را در دنيا مي‌زند. با توجه به شباهت برخي فنون ساندا و كشتي براي آموزش فنون درگيري و زيرگيري، از حضور يك مربي كشتي بهره خواهيم برد. بعد از صحبت‌هايي كه با مسوولان فدراسيون كشتي داشتيم، رضايي منش به عنوان مربي كشتي به كادر فني تيم ملي اضافه شد. وي هم‌اكنون با تيم جوانان فعاليتش را آغاز كرده است، اما با شروع اردوي تيم ملي بزرگسالان براي آموزش فنون ناب كشتي ايراني به كادر فني تيم ملي بزرگسالان كمك خواهد كرد. البته اكثر سانداكاران ما شخصا تمرينات كشتي هم دارند و از فنوني كه به كمك‌شان مي‌آيد به خوبي بهره مي‌برند. حضور مربي كشتي مي‌تواند به ارتقاي سطح سانداكاران كمك كند و كشتي يك قابليت خوب براي قهرمانان است. ما نايب قهرمان سانداي دنيا هستيم. براي رسيدن به چيني‌ها از مربي كشتي هم استفاده مي‌كنيم، زيرا چيني‌ها در كشتي مطرح نيستند و اين مساله به ما كمك مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون