• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3282 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۰ تير

سرخط خبرها

ذوب‌آهن: حسن‌زاده را به استقلال نمي‌دهيم / به اين بازيكن نياز داريم و او چهارشنبه با حضور در باشگاه قرارداد خود را تمديد خواهد كرد.

مهرداد جماعتي در تست پزشكي پرسپوليس شركت كرد / مدافع فصل گذشته فولاد خوزستان امروز در تست پزشكي اين باشگاه حاضر شد و در صورتي كه مشكلي نداشته باشد قراردادش را با اين تيم امضا خواهد كرد.

علي كفاشيان: راي كميته استيناف درباره راه‌آهن كلي بوده است / رييس جديد دپارتمان داوري تا هفته آينده مشخص خواهد شد.

تيم اسلحه سابر ايران نايب قهرمان مسابقات آسيايي شمشيربازي سنگاپور شد / تيم ايران در ديدار نهايي اين رقابت‌ها مقابل كره‌جنوبي به ميدان رفت و با شكست ۴۵ بر ۳۷ به مدال نقره رسيد.

مهناز امير شقاقي: سه ديدار تداركاتي و همچنين اردوي تيم ملي فوتبال بانوان در تايلند لغو شد.

فينال ليگ قهرمانان اروپا در ولز برگزار مي‌شود / براساس اعلام يوفا، ديدار نهايي اين رقابت‌ها در سال ۲۰۱۷ در ورزشگاه «ميلينيوم» كارديف برگزار خواهد شد/ ورزشگاه سن‌سيرو ميلان، ميزبان فينال اين مسابقات در فصل آينده 2016 خواهد بود.

نجمه خدمتي: اميدوارم در مسابقات آذربايجان سهميه المپيك ريو را كسب كنيم .

پرويز مظلومي، بيگ‌زاده را نخواست.

غلامرضا بهروان: سقوط راه‌آهن و صعود پيكان به ما ابلاغ نشده است / اگر نياز باشد ديدار پلي‌آف را دوباره برگزار كنيم، مسوولان ذي‌ربط بايد از ما بخواهند/ اگر پيكان به ليگ برتر برگردد فرصت ويژه‌اي به اين تيم در نقل و انتقالات مي‌دهيم.

فرشاد احمدزاده با پرسپوليس به توافق رسيد / هافبك پرسپوليس كه فصل گذشته به صورت قرضي در تراكتورسازي به ميدان رفته بود، امروز با حضور در باشگاه پرسپوليس از لحاظ مالي با اين باشگاه به توافق رسيد و قرارداد دو ساله خود را تمديد كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها