• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3284 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۱۳ تير

نخواهيم گذاشت منحرفان و التقاطيون به مجلس راه يابند

 

اصلاح‌طلبان استان البرز ميزبان افطاري وحدت و همدلي در اين استان بودند كه صادق خرازي، رييس شوراي مركزي حزب نداي ايرانيان نيز در آن حضور داشت و طي سخناني بار ديگر روي موضوع حاميان احمدي‌نژاد و انحراف آنان از اصول انقلاب تاكيد دارد. او كه پيش‌تر با بيان جملاتي نظير خون دادن براي رفع انحراف حاشيه‌هايي ايجاد كرده بود حالا در سخنان تازه‌اش گفته است: امروز انحراف در حال يار‌گيري است بايد روشنگري كرد. آنان در سال‌هاي گذشته به راي مردم وفا نكردند جريان انحرافي به آرمان‌ها و به اعتمادي كه امت و امامت به آنها داشتند خيانت كردند.

ما به قانون اساسي به عنوان ميراث شهيدان بزرگ انقلاب اسلامي و ايثار آحاد ملت ايران و تلاش سترگ صدها علمداران ارزشمند مكتب توحيد است، مي‌نگريم و بي‌ترديد اين قانون اساسي را مترقي‌ترين سند براي توسعه و پيشرفت كشور مي‌دانيم.

ايران امروز طلايه‌دار همه حركت‌هاي انقلابي است ايران در حقيقت مهم‌ترين گام‌هاي اساسي را در جهت مبارزه با استبداد و استعمار برداشته و اكنون ايران ما الگوي تغيير و تحول در خاورميانه و در دنياي اسلام شده است. اقتدار و قدرت دو مولفه اساسي امنيت در جهان امروز هستند و مهم‌ترين مولفه قدرت مردم و بارزترين مولفه اقتدار درك مديران و حاكمان است.

امام(ره) به عنوان رهبر و مقتدي امت اسلامي چكيده و عصاره فضيلت‌هاي تاريخ علماي شيعه بودند و رهبر معظم انقلاب شخصيت كم‌نظير و بي‌بديلي هستند كه ميراث‌دار امام راحل و پاسدار ارزش‌ها و فضيلت‌هاي انقلاب اسلامي بوده و امروز نيز پرچمدار راه ايشان است.

ما اصالت حركت اصلاحات را در انقلاب كه حركت اصلاحي مي‌بينيم بي‌ترديد همه كنشگران سياسي در اصلاحات بايد به اصالت انقلاب اسلامي و نقش و جايگاه امت و امامت باور داشته باشند.

به لسان قرآن استضعاف آن‌گونه نيست كه برخي جريانات سياسي برداشت‌هاي التقاطي از آن مي‌كنند بلكه مستضعفين وارثان زمين هستند همان كسان كه قدرت اداره جامعه را دارند و درزير زور استكبار محروم از انجام وظيفه‌اند.

عدالت معاني بلند و با عظمتي در هر جامعه‌اي دارد، عدالت عظيم‌ترين مفهوم در زندگي فردي و اجتماعي است نمي‌توان سخن از عدالت گفت و عين حال با اعمال خود مردم را نسبت به مفهوم و شعار عدالت بي‌اعتماد كرد. عدالت اجتماعي خاستگاه مردم است بايد به آرمان و آرزوي مردم دل بست. جامعه بدون عدالت مفهوم جامعه بدون چراغ راه است. متاسفم كه بگويم كه در سال‌هاي گذشته برخي جريانات سياسي از مفهوم عدالت براي منويات پوپوليستي بهره گرفته‌اند و اين يعني قرباني كردن فضيلت. همگان به‌درستي مي‌دانند كه با رذيلت نمي‌توان به احياي فرهنگ و اخلاق دل بست.

جامعه ما جامعه محترمي است نبايد به اين مردم توهين و اهانت شود همه بايد قدردان ملت و امتي باشند كه مهم‌ترين تاثير شگرف تاريخي پيوند تمدن و فرهنگ تاريخ انسان و جهان از ايران و از مردم اين سرزمين متاثر هستند.

ندا و همه اصلاح‌طلبان در فرآيند جامعه پويا ايفاي نقش خواهند كرد يا قدرت تمام در انتخابات شركت خواهند داشت. ما انتخابات را نقطه اوج ملت و شادابي جامعه ايراني مي‌دانيم. با تلاش‌مان مجلسي را درست خواهيم كرد كه حول محور گفتمان انقلاب و همچنين در شأن ملت بزرگوار ايران باشد.

مردم به تكاپوي اصلاحات رويكرد دارند. حال بايد تلاش كنيم تا با قدرت در برابر انحراف زور و زر و تزوير ايستادگي كنيم. تلاش ما اصلاح‌طلبان پيگيري مطالبات ملت ايران اسيت كه با دقت دنبال شود.

امروز انحراف در حال يار‌گيري است بايد روشنگري كرد. آنان در سال‌هاي گذشته به راي مردم وفا نكردند، جريان انحرافي به آرمان‌ها و به اعتمادي كه امت و امامت به آنها داشتند خيانت كردند. بي‌ترديد اين خيانت عامل بي‌اعتمادي مردم و گناهي نابخشودني است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون