• ۱۴۰۳ جمعه ۲۳ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5518 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۶ تير

واكنش پدر گلر تيم ملي به درخشش پسرش در گفت‌وگو با «اعتماد»:

تا قبل از صعودتیم ملی نوجوانان ايران به جام جهاني كسي نمي‌دانست ارشا پسر من است!

پسرم استقلالي نيست و با اين باشگاه قراردادي ندارد!

روزبه دلاور 

به گزارش «اعتماد»، تيم‌ملي فوتبال زير ۱۷ ساله‌هاي كشورمان با پيروزي در برابر يمن ضمن صعود به جمع چهار تيم برتر آسيا جواز صعود به رقابت‌هاي جام‌جهاني را به دست آورد. شاگردان حسين عبدي كه در مرحله مقدماتي با پيروزي دو بر صفر كره جنوبي را از پيش رو برداشته بودند در مقابل يمن كار آساني نداشتند اما در نهايت در ضربات پنالتي برد شيريني را كسب كردند. اما ستاره جدال با يمن، ارشا شكوري دروازه‌بان خوش‌استايل تيم ملي بود. ارشا با مهار دو پنالتي نشان داد اگر همينطور خوب باشد و از حاشيه‌ها دور بماند مي‌تواند روزي پيراهن تيم ملي بزرگسالان را هم برتن كند. 

به بهانه درخشش ارشا شكوري مي‌خواستيم با او گپ و گفتي داشته باشيم اما چون هم‌اكنون در اردوي تيم ملي است و در چارچوبي كه كادرفني براي ملي‌پوشان تعيين كرده حق استفاده از گوشي همراه را ندارند با پدر اين دروازه‌بان كه از ستاره‌هاي سال‌هاي دور فوتبال ايران به حساب مي‌آيد گپ و گفت كوتاهي ترتيب داديم. هادي شكوري پدر ارشا يك زماني در خط دفاعي استقلال بازي مي‌كرد و حالا در نقش پدر تلاش مي‌كند فرزندش به جايگاه بالاتري برسد.
هادي شكوري با ابراز خشنودي از درخشش فرزندش در بازي با يمن به خبرنگار اعتماد گفت: «جا دارد به مردم خوب كشورمان تبريك بگويم و بعدش به بچه‌هاي تيم ملي نوجوانان و كادرفني آنها يك خداقوت و خسته نباشيد عرض كنم چون واقعا خيلي زحمت كشيدند. از نزديك مي‌ديدم كه بچه‌ها و كادرفني چقدر تلاش مي‌كردند و خدا را شكر كه مزد زحمات‌شان را گرفتند.» 
پدر ارشا شكوري درباره سابقه او و پست فوتبالي‌اش در گذشته گفت: «پنج يا شش سالي مي‌شود كه در فوتبال است و قبلا هافبك ‌وسط بود و بعد به دروازه‌باني روي آورد.» شكوري تصريح كرد: «ارشا خيلي زحمت كشيد. او به خاطر حرف و حديث‌ها اذيت مي‌شد چون زير سايه اسم‌ من بود اما خدا را شكر شرايط جوري رقم‌ خورد كه الان به ‌همه توانايي‌هاي خودش را اثبات كرده و اين قضيه براي خودم هم مهم‌ بود.»
شكوري در پاسخ به سوال خبرنگار اعتماد در خصوص اينكه ارشا مي‌تواند از پدرش هم بيشتر پيشرفت كند پاسخ داد: «اميدوارم اين اتفاق رخ دهد و خيلي خيلي بيشتر از من پيشرفت كند و براي خودش نامدار باشد. اين بچه‌اي كه من ديدم اين ‌پتانسيل را دارد و اميدوارم فقط با راهنمايي من و تلاش خودش به آن جايگاهي كه بايد برسد دست پيدا كند.»
بازيكن سابق استقلال پسرش را طرفدار يكي از تيم‌هاي مطرح پايتخت نمي‌داند: «زياد روي اين قضيه تمركز نمي‌كند. خودم به او گفتم مهم اين است كه در تيمي كه حضور دارد تعصب داشته باشد و از بچگي سعي كردم اين موضوع را در ذهنش پرورش دهم.»
شكوري با اشاره به اينكه پسرش قراردادي با باشگاه استقلال ندارد، افزود: «ارشا قراردادي با استقلال ندارد اما خدا را شكر كه پيشنهادات خوبي از ليگ برتر و چند باشگاه خارجي دارد. اميدوارم ‌در سلامت و با قهرماني برگردد تا ان‌شاالله يك تصميم خوب براي آينده‌اش بگيريم. بايد بررسي كنم اما اگر پيشنهادات اروپايي او خوب باشد ترجيح‌ مي‌دهم به اروپا برود.»
هادي شكوري در ادامه به «اعتماد» گفت: «هميشه در خيلي از مسائل دستش را باز گذاشتم و هيچ چيزي را به او تلقين نكردم و فكر مي‌كنم رمز موفقيتش در همين باشد.» 
از پيشكسوت فوتبال پرسيديم كه پسرش اهل فضاي مجازي هم هست؟ وي پاسخ داد: «اصلا. تا قبل از همين بازي هم شايد هيچ‌كس نمي‌دانست او پسر من است! سعي كردم فقط به او راه درست را نشان بدهم.» 
شكوري در پايان صحبت‌هايش با «اعتماد» گفت: «تقاضا دارم اين تيم و اين بچه‌ها را به حال خودشان رها نكنند چون اين تيم پتانسيل بالايي دارد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون