• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۳ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5563 -
  • ۱۴۰۲ چهارشنبه ۱ شهريور

پيشكسوت استقلال از جدال حساس آبي و زردپوشان مي‌گويد

خطير مجري است نه مدير!

در اصفهان كسب نتيجه مساوي هم براي استقلال بد نيست

به گزارش «اعتماد»، در يكي از حساس‌ترين بازي‌هاي هفته سوم بازي‌هاي ليگ برتر تيم فوتبال استقلال امروز در اصفهان به مصاف سپاهان مي‌رود . دو تيمي ‌كه در دو بازي ابتدايي ليگ با كسب سه امتياز زمين مسابقه را ترك كردند و اصلا دوست ندارند به اين زودي طعم تلخ شكست را بچشند. محسن ‌گروسي يكي از پيشكسوتان استقلال كه دو سال سابقه‌ پوشيدن سپاهان را هم ‌دارد در خصوص اين‌ جدال دو تيم تهراني و اصفهاني به خبرنگار اعتماد گفت: بازي سختي براي هر دو تيم است، در اين بازي هرتيمي كه بتواند از موقعيت‌هاي به دست آمده درست استفاده كند، مي‌تواند ‌بازي را به ‌نفع خودش تمام ‌كند. استقلال در بازي گذشته منطقي بازي كرد. با اينكه مشكلات بسيار زيادي هم داشته اما با انجام بازي منطقي شش امتياز كامل را گرفت. پيشكسوت آبي‌ها در ادامه در مورد شرايط زردپوشان هم اظهار داشت: در طرف مقابل هم تيم سپاهان تيم بسيار خوبي است و در دو بازي گذشته بازي‌هاي خوبي را به نمايش گذاشت. عرض كردم‌ در اين بازي هر تيمي كه از موقعيت‌ها بهتر استفاده كند، مي‌تواند برنده زمين را ترك كند.  گروسي كسب يك امتياز در اصفهان را براي استقلال مناسب دانست و افزود: قطعا در بازي خارج از خانه مقابل سپاهان هدف اول كسب سه امتياز خواهد بود اما اگر نشد كسب يك امتياز هم مي‌تواند براي استقلال مناسب باشد. 
پيشكسوت استقلال اعتقاد دارد در زمان نقل‌و‌انتقالات اين تيم عملكرد خوبي نداشت: در زمان يارگيري همه اذعان دارند كه استقلال خوب كار نكرد اما استقلال هم براي خودش يك تيم است! يعني در هر سال مدعي است. استقلال در چند سال گذشته شايد فقط يك سال در فصل آماده‌سازي خوب كار كرد و امسال هم مثل همان هفت، هشت سالي بود كه شرايط مناسب نبود. با اين حال هميشه استقلال شروع خوب نداشت اما امسال شروع خوبي داشته و اميدواريم همين شرايط را مقابل سپاهان هم ادامه ‌بدهد. استقلال هم بازيكنان خوبي دارد اما  در آماده‌سازي  مشكلاتي  داشت.
از گروسي در خصوص اعتراض عده‌اي از هواداران استقلال در مقابل ساختمان اين باشگاه پرسيديم كه پاسخ داد: متاسفانه در چند سال گذشته هر مديري كه براي استقلال انتخاب كردند همه بله قربان گو بودند! جز آقاي آجرلو كه آمد كارش را انجام داد و به هيچ‌كس باج نداد. الان هم آقاي خطير تا الان به عنوان مجري باشگاه كار كرده نه مدير! يعني كسي بوده كه اجرا‌كننده دستورات بوده است. وقتي كسي كه تا حالا نكته مثبتي نداشته در سمت مدير باشگاه است اين را هواداران هم مي‌بينند و به همين علت دوست دارند كسي بيايد كه براي باشگاه كار كند نه اينكه كاري انجام ‌ندهد و فقط و فقط صحبت كند.  از گروسي پرسیدیم خواستار تغيير مديريت در استقلال است؟ او پاسخ داد: هركس مي‌خواهد بيايد بيايد اما كار كند و براي استقلال مفيد باشد. كسي باشد كه تصميم‌گير براي باشگاه باشد و اين توانايي را داشته باشد. و‌قتي نتواند كاري كند بايد عوض شود. اصلا بايد خودش برود!  وي در پايان درباره پيش‌بيني نتيجه‌اش از بازي استقلال و سپاهان گفت: كار در اصفهان بسيار سخت است اما اميدوارم استقلال در مقابل سپاهان نتيجه ‌ دلخواهش  را  بگيرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون