• ۱۴۰۳ جمعه ۱۵ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5638 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۵ آذر

پيام‌هاي تسليتي براي بيتا فرهي

در پي درگذشت بيتا فرهي بازيگر سرشناس سينماي ايران، پيام‌هاي تسليتي مخابره شد. در پي درگذشت تاسف‌بار بيتا فرهي، انجمن بازيگران سينماي ايران متن زير را منتشر كرد:

«اوست هميشه زنده» با نهايت تاسف و اندوه، انجمن صنفي بازيگران سينما درگذشت بانوي هنرمند و همكار عزيزمان، بازيگر ارزشمند «بيتا فرهي» كه در آثار شاخص سينماي ايران هنرنمايي كردند را به خانواده محترم ايشان، به همكاران گرامي و به تمامي مردم ايران تسليت عرض كرده و براي ايشان رحمت و آرامش الهي طلب مي‌كند.

خانه سينما هم در پيامي جداگانه درگذشت بيتا فرهي را تسليت گفت.

پيام رييس سازمان سينمايي

در پي درگذشت بيتا فرهي هنرمند عرصه سينما و تلويزيون، رييس سازمان سينمايي با انتشار پيامي فقدان اين بازيگر را تسليت گفت. متن پيام محمد خزاعي به اين شرح است: «سينماي ايران، داغدار بانويي هنرمند شده است.

بيتا فرهي كه پس از تحمل دوران بيماري آسماني شد. او، هنرمندي فرهيخته و نام‌آشنا و بازيگري توانمند در آثار به ياد ماندني سينماي ايران بود كه سابقه و تجربه همكاري با بهترين فيلمسازان اين سرزمين را در كارنامه دارد. نقش‌آفريني او در هامون، بانو، كيميا و اعتراض براي سينمادوستان و مشتاقان سينما، خاطره‌انگيز و به يادماندني است. اينجانب ضمن همدردي با خانواده محترم ايشان، فقدان تلخ اين بانوي هنرمند سينماي ايران را به جامعه سينمايي تسليت عرض مي‌كنم و براي مرحومه فرهي رحمت و آمرزش الهي مسالت دارم.»

پيام مديرعامل بنياد سينمايي فارابي

در پي درگذشت بيتا فرهي، بازيگر سينما و تلويزيون، مجيد زين‌العابدين مديرعامل بنياد سينمايي فارابي با صدور پيام تسليتي فقدان اين هنرمند را به جامعه سينمايي ايران و رسانه ملي تسليت گفت. متن پيام تسليت مديرعامل بنياد سينمايي فارابي به اين شرح است:

«همانا ما از آن خداييم و به سوي او بازمي‌گرديم. درگذشت بانوي هنرمند، مرحومه بيتا فرهي را به خانواده ايشان و جامعه شريف سينمايي تسليت مي‌گويم. ايفاي نقش‌هاي متفاوت و ماندگار در بيست فيلم سينمايي و هفت سريال تلويزيوني، از مهشيد هامون و دكتر شكوه كيميا تا اقدس‌الملوك سرزمين مادري، خاطرات ارزشمندي را براي علاقه‌مندان سينما و هنر هفتم از ايشان بر جاي گذاشت. از پروردگار مهربان، براي زندگي ابدي او مغفرت و رحمت واسعه و براي بازماندگان عزيزش صبر جميل و عافيت مسالت مي‌نمايم.» 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون