• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5715 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۱۳ اسفند

نگراني مربيان ليگ از امروز

مراقب باشيد! يحيي و فرهاد آمدند

دو مربي قهرمان ليگ برتر هم‌اكنون بيكار يا به‌اصطلاح فوتبالي‌ها، آزاد هستند. اين مي‌تواند براي هر سرمربي شاغلي در ليگ برتر ترسناك باشد. 
به گزارش روزنامه اعتماد، در نيم‌فصل ليگ برتر ايران بود كه يحيي گل‌محمدي از هدايت پرسپوليس استعفا داد و روز جمعه هم خبر رسيد كه فرهاد مجيدي از هدايت اتحاد كلبا بركنار شده است. گل‌محمدي و مجيدي دو قهرمان اخير ليگ برتر ايران هستند كه حالا بدون تيم مانده‌اند. 
اين يعني هر مربي شاغل در ليگ برتر بايد نگران باشد در صورت عدم كسب نتيجه با يكي از اين دو مربي جايگزين شود. البته نبايد فراموش كرد كه تا چندي پيش يحيي گل‌محمدي به نيمكت تيم فولاد نزديك شده بود اما همان‌طور كه در گزارش‌هاي پيشين اشاره كرديم تماس‌هايي با مديرعامل باشگاه اين توافق را به‌هم زد. 
برخي رسانه‌ها از لحظه اخراج فرهاد مجيدي او را آلترناتيوي براي جواد نكونام در‌نظر گرفتند؛ اخباري كه با واكنش منفي هواداران استقلال روبه‌رو شد. استقلال فعلا با جواد نكونام در صدر جدول قرار دارد و روند خوبي را در پيش گرفته است، اما اين شايعه به صورت كامل منتفي نيست. همه از روابط خوب علي خطير با فرهاد مجيدي خبر دارند و همين‌طور در جريان هستند كه اوضاع نكونام با مديرعامل باشگاه به چه صورت پيش رفته است. پس حتما گمانه‌زني مي‌كنند كه اين بهترين فرصت براي خطير است كه از دست نكونام راحت شود. مجيدي با سابقه قهرمان كردن باشگاه و محبوبيت بين هواداران مي‌تواند نقش كاتاليزور را ايفا كند تا با كمترين تلفات تغييرات در باشگاه انجام شود.
براي گل‌محمدي و پرسپوليس اوضاع متفاوت است و دست‌كم مي‌توان گفت فعلا خبري از بازگشت يحيي به نيمكت سرخپوشان نيست.
به جز سرخابي‌ها چندين باشگاه صنعتي و معدني هستند كه حتما حاضرند براي به خدمت گرفتن اين دو مربي دست به جيب شوند. البته اگر مساله فقط فوتبالي باشد و نهادهاي خارج از فوتبال ورود نكنند. 
پيش از اين خبر انتقال احتمالي مجيدي به تراكتور منتشر شده بود و اين مربي روي خوشي نشان نداده بود. از اين منظر هم مي‌توان گفت گويا مجيدي دوست دارد در ايران فقط روي نيمكت استقلال بنشيند، درحالي كه يحيي گل‌محمدي چنين ديدگاهي ندارد و با تيم‌هاي زيادي كار كرده است.  بايد ديد اين دو مربي موفق ليگ ايران چه زماني به فوتبال بازمي‌گردند و آن مربيان بخت برگشته‌اي كه بايد جاي خودشان را به اين دو بدهند چه كساني هستند و روي نيمكت كدام تيم نشسته‌اند. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون