• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5717 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۱۵ اسفند

معاون وزير اقتصاد:

چاي «دبش» توقيفي به مزايده گذاشته مي‌شود

معاون وزير اقتصاد اظهار داشت: چاي دبش با دستور قضايي دراختيار سازمان اموال تمليكي قرار گرفته، چراكه حكم توقيف دارد. عبدالمجيد اجتهادي، مديرعامل سازمان جمع‌آوري و فروش اموال تمليكي درباره تعيين تكليف چاي دبش موجود در انبارهاي اين سازمان اظهار داشت: بخشي از چاي دبش دراختيار سازمان اموال تكميلي قرار گرفته و به‌‌رغم اينكه قبلا مجوز سازمان غذا و دارو و مجوز سازمان استاندارد را اخذ كرده بود، اما مجددا بدون استثنا تمام موجودي انبارها به صورت كاملا دقيق و مطابق با دستورالعمل‌هاي مربوط در سخت‌ترين شرايط آزموني، مورد آزمايش قرار مي‌گيرد و نمونه‌برداري‌ها و آزمايشات از دو ماه گذشته آغاز شده‌ است.
وي در پاسخ به اين سوال كه احتمال توزيع اين چاي در بازار وجود دارد، گفت: بله، اما قسمتي از اين محموله‌هاي چاي كه قابليت مصرف نداشته‌ باشد، منهدم مي‌شود. 
معاون وزير اقتصاد درباره ميزان موجودي چاي دبش در انبارهاي سازمان اموال تمليكي ادامه داد: حدود
 ۵ هزار تن در انبار‌هاي استان هرمزگان وجود دارد كه گفته شده قابليت مصرف ندارد، اما وضعيت سلامت موجودي دبش در انبارهاي فرودگاه پيام هنوز اعلام نشده است، اما در سختگيرانه‌ترين شرايط آزمايشگاهي، مورد آزمون قرار مي‌گيرد و طبق دستور قضايي كه صادر شده آن ميزان چاي كه مجددا توسط سازمان غذا و دارو و سازمان ملي استاندارد تاييد شود كه قابليت مصرف دارد از طريق مزايده سراسري براي فروش گذاشته مي‌شود.
مديرعامل سازمان جمع‌آوري و فروش اموال تمليكي افزود: آن بخش از چاي دبش كه سالم است، خريدار دارد.
وي تاكيد كرد: اين ميزان چاي از قبل دراختيار سازمان نبود و طبق قانون از دو ماه گذشته به انبارهاي اموال تمليكي منتقل شده‌ و قرار بر اين است كه آن ميزان از چاي قابليت مصرف دارد از طريق ساز و كار مزايده‌ها به فروش برسد. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون