• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۷ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5735 -
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۱ فروردين

افزایش بهره‌گیری استان مرکزی از ناوگان حمل و نقل در سال ۱۴۰۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از افزایش ۲۲درصدی جابه‌جایی مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی در سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه آن در سال ۱۴۰۱ خبر داد. 
مهرداد جهانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به ‌جابه‌جایی مسافرین در طول سال گذشته اظهار کرد: بیش از یک میلیون و ۷۸۷ هزار مسافر در سال گذشته در قالب ۱۴۹ هزار و ۸۵۷ سفر توسط ناوگان حمل و نقل مسافری استان جابه‌جا شدند.
وی افزود: براساس تحلیل آمارها، تعداد انجام سفر ۱۲درصد و تعداد جابه‌جایی مسافرین نیز ۲۲درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی بیان کرد: در این بازه زمانی ۸۳۸ هزار و ۷۷۵ مسافر در قالب ۴۸ هزار و ۴۰۸ سفر از طریق ناوگان اتوبوسی جابه‌جا شدند که بر این اساس تعداد مسافرین جابه‌جا شده توسط این ناوگان ۱۴درصد رشد به ‌همراه داشته است.
جهانی اضافه ‌کرد: همچنین تعداد مسافر جابه‌جا شده از طریق مینی‌بوس و سواری با ۳۴درصد رشد به ۷۴۰ هزار و ۴۷۹ نفر رسیده است؛ تعداد سفر از این ناوگان نیز ۲۳درصد افزایش داشته است.
وی اضافه‌کرد: از مجموع مسافرین جابه‌جا شده در سطح استان بیش از ۶۴۲ هزار نفر به ‌صورت درون‌استانی و بیش از یک میلیون و ۱۴۲ هزار نفر به ‌صورت برون‌استانی جابه‌جا شده اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی عمده مبدا سفر را شهرهای اراک و ساوه و مقاصد اصلی را تهران، اصفهان و قم برشمرد و گفت: ۴۷ شرکت مسافربری در سطح استان کار جابه‌جایی مسافرین را انجام می‌دهند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون