• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۷ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5735 -
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۱ فروردين

تامین و توزیع بیش از 697 میلیون لیتر بنزین در استان کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از تامین و توزیع بیش از 679 میلیون لیتر بنزین در استان کردستان در سال 1402 خبر داد و اظهار داشت كه این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 14درصدی همراه بوده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش نوکانی که در جلسه با مالکین مجاری عرضه سخن می‌گفت از زحمات و همكاري بسيار خوب متصديان جايگاه‌هاي استان در جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافرین نوروزی تشکر و قدردانی کرد. 
نوکانی با اشاره به افزایش 14درصدی مصرف بنزین در سال گذشته در استان خواستار مدیریت مصرف این فرآورده نفتی توسط شهروندان شد و افزود: براساس قانون شرکت ملی پخش مکلف به عرضه بنزین با کارت سوخت شخصی شهروندان می‌باشد که اطلاع‌رسانی در این خصوص از طریق صداوسیما و رسانه‌های جمعی صورت گرفته است. 
وی سپس مدیریت مصرف فرآورده‌های نفتی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، عدم ایجاد ترافیک در مجاری عرضه و... را از مزایای استفاده شهروندان از کارت سوخت شخصی عنوان كرد و اظهار داشت: با هماهنگی و تعامل با فراجا زمان صدور کارت سوخت نیز به یک هفته تا 10 روز کاهش یافته است.
نوکانی در ادامه با اشاره به شرایط جغرافیایی و وجود مناظر زیبا و دیدنی در استان و حضور مسافرین در منطقه، ضمن تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در کلیه مجاری عرضه، خواستار توجه جدی مالکين مجاري عرضه به خرید به‌موقع فرآورده، فعال بودن تمامی دوربین‌ها و تلمبه‌های جایگاه، نظافت نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی جایگاه‌های بین‌راهی و آمادگی شرکت‌های پشتیبان فنی و سامانه هوشمند سوخت جهت ارائه خدمات به شهروندان شد. شایان ذکر است در پایان جلسه نیز با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش‌های مالکین مجاری عرضه استان در راستای تعامل، همکاری و تشریک مساعی با این منطقه در جهت توزیع مطلوب فرآورده‌های نفتی تقدیر و تشکر شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون