• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5746 -
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت

ویژه

انعقاد 182 قرارداد با سرمايه‌گذاران  در شهرك‌هاي صنعتي فيروزآباد

سعيده ناصري- مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي فارس در بازديد ميداني از شهرك‌ها و نواحي صنعتي شهرستان فيروزآباد، ضمن بررسي ظرفيت‌ها و توانمندي‌ها، مسائل و مشكلات زيرساختي را بررسي كرد.   مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي فارس با بيان اينكه در شهرستان فيروزآباد شهرك‌هاي صنعتي روزبدان، ميمند و ناحيه جايدشت ايجاد شده است، گفت: در مجموع در اين شهرك‌ها و نواحي صنعتي تعداد 182 قرارداد با سرمايه‌گذاران منعقد شده است.
 سيد مسعود عظيمي با بيان اينكه هم‌اكنون شهرك‌هاي صنعتي روزبدان و ميمند فعال و آماده جذب سرمايه‌گذار است، گفت: فعال‌سازي ناحيه صنعتي جايدشت نيز در برنامه قرار خواهد گرفت. وي افزود: 55واحد توليدي، صنعتي بهره‌بردار با اشتغال 460نفر نيز در شهرك‌هاي صنعتي فيروزآباد مشغول فعاليت هستند .


آغاز ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول

با آغاز فرآیند ثبت‌نام، فرصت استخدام در خانواده اپراتور اول تلفن همراه و بیش از ۵۰ موقعیت کارآموزی فراهم شد. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ثبت‌نام دهمین دوره‌ کارآموزی همراه اول در دومین ماه سال ۱۴۰۳ آغاز شده و متقاضیان می‌توانند تا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت در این دوره‌ چهار ماهه که با هدف افزایش تجربه و مهارت دانشجویان و فارغ‌التحصیلان جویای کار برگزار می‌شود، ثبت‌نام کنند.  در این دوره بیش از ۱۰۰ موقعیت کارآموزی در گروه‌های شغلی متنوع وجود دارد که متقاضیان می‌توانند حداکثر برای ۳ موقعیت، ثبت‌نام کنند.  افراد با شرکت در دوره‌های کارآموزی همراه اول می‌توانند ضمن کسب تجربه کار در بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه کشور، در طول برگزاری دوره از حقوق و بیمه نیز برخوردار شوند. همچنین افرادی که در دوره کارآموزی، عملکرد مناسبی از خود ارائه دهند، فرصت استخدام در خانواده همراه اول را خواهند داشت.  متقاضیان برای ثبت‌نام و مشاهده موقعیت‌های کارآموزی می‌توانند به نشانی https: //hamrah.academy/internship مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون