• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5747 -
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت

از پيام‌هاي خوانندگان

با سلام. به استحضار می‌رساند که در زندان به سرمی‌برم و بیش از 30 بار تقاضای ادغام و تجمیع نموده‌ام! اما متاسفانه اجرای احکام دادسرا هیچ گونه ترتیب اثری نمی‌دهد و تمامی درخواست‌های اینجانب به مسوولان بلااثر مانده! لذا تقاضای مساعدت دارم!

با تقدیم احترام سید شمس‌الله حسینی

به نظر می‌رسد رانندگان موتورسیکلت، آزادی کامل برای خلاف‌های رانندگی در شهر دارند. آنان بدون محابا در خیابان‌های یک‌طرفه و رمپ ورودی یا خروجی اتوبان‌ها به صورت معکوس حرکت می‌کنند و ظاهرا چراغ‌های قرمز چهارراه‌ها را نیز به رسمیت نمی‌شناسند. من خود بارها دیده‌ام که موتورسیکلت‌ها با وجود ممنوعیت ورود به تونل‌های شهر وارد آنها شده و در میان اتومبیل‌ها جولان می‌دهند. از راهنمایی و رانندگی تقاضا دارم چاره‌ای بیندیشد که آنان قوانین راندن در شهر را مراعات کنند. البته اضافه می‌کنم که موتورسواران اکثرا کلاه ایمنی نیز ندارند.

با عرض سلام مي‌خواهم از آقاي وزير علوم سوال كنيد تكليف دانشجويان بورسيه سايپا چه شد؟

3716...0911

با درود ، هر ساله آموزش و پرورش استان ايلام از تغيير رسته نيروهاي خدماتي ليسانس و فوق‌ليسانس مي‌گويد ولي در عمل كاري انجام نشده. تا كي بايد مسوولان شعار بدهند و مردم گوش كنند؟

سپاس. فرهادي از ايلام 3154...0918

 

پيامكي داشتيم كه در تاریخ 23 اسفند 1402 ساعت 16 و 16 دقیقه در شهران خلاف كرديم. در آن تاريخ و ساعت در منزل ناهار مي‌خورديم و ماشين در پاركينگ بود و راه شهران را هم اصلا بلد نيستيم. الصاقي هم بود كه از همه عجيب‌تر است.
پاسخ: امیدواریم دوربین‌های پلیس دقت کنند!

9218...0912

سلام پيگيري بفرماييد چرا هركيسه برنج پاكستاني 500 گرم از وزن درج شده روي كيسه كمتر دارد؟

2551...0915

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون