• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5763 -
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت

برگزاری دوازدهمین مرحله استانی «المپیاد آماده» در چهارمحال و بختیاری

 مسعود مثنوی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات المپیاد آماده با حضور بیش از ۴۰۰ دانش‌آموز، مربی و داور برگزار گردید. وی اظهار کرد: مسابقات المپیاد آماده در ۲ بخش مجزا ویژه دختران و پسران مقطع متوسطه اول با حضور بیش از ۴۰۰ دانش‌آموز، مربی و داور برگزار گردید. مثنوی افزود: ۱۰‌ تیم منتخب از پسران و ۹ تیم از دختران کانون‌های دانش‌آموزی استان از روز گذشته در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند؛ این رقابت‌ها در هشت بخش آزمون کتبی، اسکان اضطراری، پناهگیری و خروج ایمن، اطفای حریق و سوختگی، حمل مصدوم، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، آسیب بافت نرم، آسیب‌های اسکلتی مفصلی در دالان بهشت شهر گهرو شهرستان کیار استان چهارمحال و بختیاری برگزار گردید. 
مثنوی با اشاره به اینکه آموزش‌های طرح ملی دادرس (دانش‌آموزان آماده در روزهای سخت) در کانون‌های دانش‌آموزی استان ارایه شده است، هدف از برگزاری این طرح را ارتقاي مهارت‌های امدادی دانش‌آموزان عنوان کرد. 
وی افزود: در این دوره از مسابقات طرح ملی دادرس یک تیم در بخش جام بشردوستی با محور فعالیت‌های بشردوستانه و رویدادهای اخلاقی انتخاب خواهد شد و تیم‌ برتر به مرحله کشوری راه می‌یابند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون