• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5765 -
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت

روزانه 268 ميليارد تومان از بورس خارج شد

در هفته اخير و همزمان با تداوم ريزش شاخص كل بورس تهران، روند خروج سرمايه از بورس تهران نيز ادامه داشت. در هفته‌ اخير روند خروج سرمايه در بورس تهران ادامه داشت. در اولين روز هفته 272 ميليارد تومان پول حقيقي از بورس خارج شد. روز يكشنبه اين رقم به 176 ميليارد تومان رسيد.
به گزارش اقتصادنيوز روز دوشنبه نيز 499 ميليارد تومان پول حقيقي خارج شد. روز سه‌شنبه 132 ميليارد تومان خارج شد. در آخرين روز معاملاتي هفته پول حقيقي خارج شد و ارزش تغيير مالكيت حقيقي به حقوقي بازار 260 ميليارد تومان بود.
در مجموع كل هفته هزار و 339 ميليارد تومان پول حقيقي از بورس خارج شد و ميانگين روزانه خروج پول حقيقي 268 ميليارد تومان بود كه نسبت به هفته پيشين 86 درصد افزايش داشته است.
 روز شنبه نماد خودرو بيشترين خروج سرمايه را داشت و فملي، واميد، وبملت و فكمند در رتبه‌هاي بعدي بودند. در مقابل نمادهاي حفارس، ثفارس، دامين، وتوسم و خگستر بيشترين ورود پول حقيقي را داشتند.
روز يكشنبه بيشترين خروج سرمايه به نماد خودرو تعلق داشت و دامين، خساپا، وطوبي و ثامان در رتبه‌هاي بعدي بودند. در سوي ديگر، نمادهاي توسن، وتجارت، فولاد، خبنيان و ثفارس بيشترين ورود را داشتند. در روز دوشنبه نيز بيشترين خروج به خودرو، خساپا، دامين، فولاد و شپنا اختصاص داشت و نمادهاي وطوبي، ولكار، كقزوي، خگستر و آسياتك بيشترين ورود پول را داشتند.
روز سه‌شنبه بيشترين خروج سرمايه به نماد خودرو تعلق داشت و نمادهاي وبملت، خساپا، تاپيكو و ارفع در رده‌هاي بعدي بودند. بيشترين ورود پول نيز به وآذر، وطوبي، وتوس، دامين و ولكار اختصاص داشت.
در آخرين روز هفته بيشترين خروج پول متعلق به نماد جم‌پيلن بود. نمادهاي واميد، بتهران، دكوثر و دامين در رتبه‌هاي بعدي بودند و در سوي ديگر ونيرو، كلر، شرنگي، ثمسكن و وبملت بيشترين تغيير مالكيت حقوقي به حقيقي را داشتند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها