• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5771 -
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۶ خرداد

با حضور رهبر انقلاب، خانواده شهدا، اقشار مختلف مردم، مسوولان و ميهمانان خارجي برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهداي خدمت در حسينيه امام خميني (ره)

مراسم بزرگداشت شهداي خدمت، حجت‌الاسلام‌والمسلمين رييسي، آقاي دكتر اميرعبداللهيان، حجت‌الاسلام‌والمسلمين آل‌هاشم امام جمعه تبريز، آقاي دكتر مالك رحمتي استاندار آذربايجان شرقي، سردار سيدمهدي موسوي فرمانده يگان حفاظت رياست‌جمهوري و كادر پروازي؛ امير سرتيپ دوم خلبان سيد طاهر مصطفوي، امير سرتيپ دوم خلبان محسن دريانوش و سرهنگ دوم فني بهروز قديمي صبح ديروز در حسينيه امام خميني (ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامي برگزار شد. در اين مراسم هزاران نفر از اقشار مختلف مردم، خانواده‌هاي شهدا، سران قوا، مسوولان كشوري و لشكري، ميهمانان خارجي به ويژه رييس‌جمهور عراق و شمار ديگري از مقامات اين كشور و همچنين سفيران كشورهاي مختلف حضور داشتند، قاريان بين‌المللي به تلاوت آياتي از قران و مداحان اهل‌بيت عليهم‌السلام به مداحي و ذكر مصيبت پرداختند. در اين مراسم حجت‌الاسلام رفيعي در سخناني خدمت به مردم، اخلاص و توسل را سه ويژگي شهداي خدمت به ويژه حجت‌الاسلام‌والمسلمين رييسي برشمرد و گفت: براساس وعده الهي كساني كه عمل صالح و خدمت به مردم را خالصانه و صادقانه انجام دهند، خداوند محبت آنها را در دل مردم قرار مي‌دهد و اين موضوع را در تشييع باشكوه اين شهدا ديديم.

رهبر انقلاب در ديدار خانواده‌هاي شهداي خدمت تاكيد كردند

شهيد رييسي خستگي‌ناپذير و مظهر شعارهاي انقلاب

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح ديروز (شنبه) در ديدار خانواده‌هاي شهداي خدمت، كار براي مردم و خدمت به مردم و مردمي بودن را بارزترين ويژگي اين شهدا برشمردند و گفتند: مرحوم شهيد آقاي رييسي شب و روز نمي‌شناخت و به معناي واقعي كلمه خستگي‌ناپذير بود.

رهبر انقلاب اسلامي با تسليت به خانواده‌هاي اين شهدا، مرحوم شهيد آقاي اميرعبداللهيان را نيز خستگي‌ناپذير خواندند و افزودند: شرح خدمات و تلاش‌هاي آقاي رييسي و آقاي اميرعبداللهيان در جبهه داخلي و در جبهه خارجي يك داستان طولاني و مفصل است.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي يكي از نكات برجسته درباره مرحوم شهيد آل‌هاشم را تغيير معناي نماز جمعه خواندند و خاطرنشان كردند: مرحوم آل‌هاشم از زماني كه به امامت جمعه تبريز منصوب شد اين نماز را از يك عمل عبادي صِرف به يك عمل جامع عبادي، معنوي، خدماتي و مردمي تبديل كرد.

ايشان كار و تلاش براي مردم را از ويژگي‌هاي ممتاز شهيد موسوي و شهيد رحمتي و شهداي كادر پرواز دانستند و تاكيد كردند: همين روحيات و ويژگي‌ها باعث شد كه خداوند آنها را مايه سرافرازي ملت ايران قرار دهد.

رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به حركت و قيام مردم در تشييع اين شهدا در تبريز، قم، تهران، شهرري، بيرجند، مشهد، مراغه، زنجان و نجف‌آباد گفتند: اين تشييع باشكوه نشان داد كه ملت ايران زنده است.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي به تبليغات و ادعاي دشمنان مبني بر جدايي مردم از جمهوري اسلامي اشاره كردند و افزودند: اين حادثه، در مقابل ديدگان جهانيان و در عمل ثابت كرد كه ملت ايران به رييس‌جمهور و كساني كه مظهر شعارهاي انقلاب بودند چه دلبستگي و وفاداري دارند.

ايشان مرحوم آقاي رييسي را مظهر شعارهاي انقلاب خواندند و تاكيد كردند: آقاي رييسي از همان ابتدا كه وارد تبليغات انتخابات شد، روي شعارهاي انقلاب و سخنان امام تكيه كرد و همه دنيا ايشان را به عنوان رييس‌جمهور انقلاب مي‌شناختند.

رهبر انقلاب اسلامي افزودند: وقتي مردم اين‌گونه با عظمت از اين مرد حمايت و تجليل مي‌كنند، معنايش حمايت از شعارهاي انقلاب است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون