• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۷ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5780 -
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۶ خرداد

دبير ستاد انتخابات:

مناظره‌ها به صورت زنده برگزار مي‌شود

دبير ستاد انتخابات سيما به تشريح جزيياتي از برنامه‌هاي تبليغاتي، درباره مناظره‌ها بيان كرد كه اين روز‌ها دكور برنامه در استوديو شماره ۱۱ در حال آماده‌سازي است.
اين روز‌ها برگزاري مناظره‌هاي انتخابات رياست‌جمهوري يكي از مهم‌ترين مسائل سازمان صداوسيماست. از چندي پيش پيمان جبلي رييس صداوسيما درباره برگزاري اين مناظره‌ها خبر داد و طي روز‌هاي گذشته جلساتي هم درباره كم و كيف اين مناظره‌ها برگزار شده است. جديت سازمان در برگزاري مناظره‌ها البته مانع از شايعات و گمانه‌زني‌هاي بيرون‌سازماني نشده و گاهي از بيرون با حاشيه‌هايي مواجه مي‌شود و برخي از لغو اين مناظره‌ها خبر مي‌دهند. با اين حال سازمان صداوسيما هر بار اين شايعات را به جد و به صراحت تكذيب كرده است و اين روز‌ها دكور‌ها نيز در حال آماده‌سازي است. هر از گاهي هم نام يكي از مجريان صداوسيما به عنوان گزينه احتمالي مجري مناظره‌هاي انتخاباتي مطرح مي‌شود. محمدباقر اعلمي دبير ستاد انتخابات رياست‌جمهوري سيما در گفت‌وگويي درباره اتفاقات اين روز‌هاي ستاد سخن گفت و به برخي از اين حواشي پاسخ داد. اعلمي درباره جزييات برگزاري جلسات و اقدامات صورت گرفته به خبرنگار مهر بيان كرد: جلسات ستاد انتخابات روزانه به رياست آقاي جبلي رييس صداوسيما در حال برگزاري است، تقسيم كار كاملي صورت گرفته و معاونت‌هاي محتوايي در حال اجراي برنامه‌هاي پيش‌بيني شده هستند. وي اضافه كرد: معاونت‌هاي پشتيباني‌كننده هم كاملا پاي كار هستند، براي برنامه‌هاي تبليغاتي بايد مصوبه كميسيون تبليغات كشور را هم بگيريم كه برخي كار‌ها نهايي شده است. اعلمي درباره تعداد صندلي‌ها در مناظره‌هاي انتخاباتي و اينكه گفته شده براي ۸ نفر صندلي‌ها تدارك ديده شده، بيان كرد: تعداد صندلي‌ها قطعي نشده است، ما تعداد را باز نگه داشته‌ايم تا ببينيم براي چند نفر بايد صندلي‌ها تدارك ديده شود. ما اين آمادگي را داريم كه براي هر تعدادي كه شوراي نگهبان تأييد كند فضاي مناظره هم به همان تعداد در نظر گرفته شود.
وي درباره شايعاتي كه هر از گاهي درباره لغو مناظره‌ها منتشر مي‌شود، تصريح كرد: مناظره‌ها قطعي شده است و به صورت زنده برگزار مي‌شود. دكور مناظره‌ها در استوديو اصلي سازمان در استوديو شماره ۱۱ در حال آماده‌سازي  است.
اعلمي درباره مجرياني كه به عنوان مجري مناظره‌ها مطرح مي‌شوند، اظهار كرد: اينها گمانه‌زني است، اما مجري به زودي مشخص مي‌شود و در حال حاضر سه نفر به عنوان گزينه‌هاي اصلي مناظره‌ها مطرح هستند. وي درباره ديگر برنامه‌هاي انتخاباتي تصريح كرد: همه نامزد‌ها گفت‌وگوي تلويزيوني دارند، ميزگرد‌هايي هم در تدارك هستيم كه با حضور كارشناسان برگزار شود و نامزد‌ها گفت‌وگو‌هايي هم به صورت مستقيم با دوربين دارند. اعلمي با اشاره به حساسيت‌هاي اين دوره از انتخابات عنوان كرد: اين دوره از انتخابات سختي‌هايي دارد با اين حال با همه فشار و توان همه در حال به انجام رساندن امور هستند. اين اتفاق در دوره‌هاي قبل طي سه هفته برگزار مي‌شد، اما الان تبديل به دو هفته شده، ولي تلاش ما اين است كه همه تمهيدات دوره‌هاي قبل در اين دوره هم برگزار شود. وي در پايان بيان كرد: با اين سختي‌ها تلاش ما اين است كه كميت و كيفيت برگزاري برنامه‌هاي انتخاباتي و تبليغاتي كمتر از دوره قبل نباشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون