• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5797 -
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۷ تير

صبح سپيدِ فرهاد

فيلم «صبح سپيدِ فرهاد» روايتگر زندگي و سلوك هنري، فرهنگي و علمي« فرهاد ناظرزاده كرماني» استاد ممتاز پرديس هنر‌هاي زيباي دانشگاه تهران و چهره ماندگار هنر‌هاي نمايشي است كه هفتم تيرماه ۱۴۰۳ ساعت 19روي آنتن شبكه چهار سيما مي‌رود.

اين مستند، نوزدهمين فيلم از مجموعه مستند‌هاي آيينه عمر است كه به كوشش گروه فرهنگ وانديشه شبكه چهار سيما به تهيه‌كنندگي صدرا صدوقي و كارگرداني رضا عباسي پيش‌روي مخاطبان اين شبكه تلويزيوني خواهد بود.

فرهادناظرزاده، متولد ۱۲ آذر سال ۱۳۲۶شمسي، ثمره ازدواج پدر و مادري اديب است، مادرش فرح‌انگيز هرمزي، دانش‌آموخته زبان فرانسه و علوم تربيتي بود و پدرش احمد ناظرزاده كرماني استاد ادبيات فارسي و شاعر و يكي از نويسندگان نامدار ايران. وي نيز راه پدر و مادر را ادامه داده و مدرك ديپلم خود را در رشته ادبيات فارسي از مدرسه دارالفنون گرفته است و بعد از آن در رشته ادبيات و علوم اجتماعي دانشگاه تهران دانشجو شده و در دانشكده هنر‌هاي دراماتيك نيز در رشته تئاتر تحصيل كرده است. دوران دانشجويي ناظرزاده تا سال‌هاي بسيار طولاني ادامه داشته است. وي در فرانسه و امريكا درس تئاتر، تاريخ و مديريت بازرگاني خوانده و مدرك دكتراي خود را در رشته سينما تئاتر با تمركز بر نمايشنامه‌نويسي از امريكا دريافت كرده است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون