• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5798 -
  • ۱۴۰۳ شنبه ۹ تير

مقام معظم رهبری پس از انداختن رای خود به صندوق:

افزایش رای‌دهندگان برای جمهوری اسلامی نیاز قطعی است

دوام و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است

مقام معظم رهبری روز جمعه پس از انداختن رای‌شان به صندوق تاکید کردند: موضوع مهم حضور پرشور و افزایش و کثرت رای‌دهندگان است، این برای جمهوری اسلامی یک نیاز قطعی است.

ایشان بیان کردند: امیدوارم خداوند برای این کشور بهترین گزینه را مقدر کند و سال‌های آینده سال‌های مطلوبی باشد و مردم از گزینه خود راضی باشند.

رهبر معظم انقلاب بیان کردند: جمهوری اسلامی قوامش به حضور مردم است و برای اثبات صحت و صداقت جمهوری اسلامی حضور مردم امری لازم و ضروری است. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روز جمعه پس از انداختن رای‌شان به صندوق تاکید کردند: برای ملت عزیزمان از خداوند متعال بهترین روزها و سال‌ها را مسالت دارم، روز انتخابات برای ما ایرانی‌ها روز نشاط و شادی است به خصوص آن وقتی که انتخابات برای گزینش رييس‌جمهور است که چند سال آینده کشور با این انتخاب مردم تعیین می‌شود.

ایشان بیان کردند: ما توصیه می‌کنیم مردم عزیزمان مساله رای دادن و حضور در این آزمون مهم سیاسی را جدی بگیرند و شرکت کنند. رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: حضور پرشور مردم و افزایش رای‌دهندگان برای جمهوری اسلامی نیاز قطعی است. ایشان افزودند: ما توصیه می‌کنیم مردم مساله رای‌ دادن و حضور در این آزمون مهم سیاسی را جدی بگیرند و شرکت کنند. در ذات این نظام حضور مردم لحاظ شده و دوام جمهوری اسلامی و عزت و آبروی آن در دنیا متوقف به حضور مردم است. رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند: روز انتخابات برای ما ایرانی‌ها روز نشاط و شادی است، به خصوص آن وقتی که انتخابات برای گزینش ريیس‌جمهور است که چند سال آینده‌‌ کشور با این انتخاب مردم تعیین می‌شود. ایشان بیان کردند: امیدوارم خداوند برای این کشور بهترین گزینه را مقدر کند و سال‌های آینده سال‌های مطلوبی باشد و مردم از گزینه خود راضی باشند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون