• ۱۴۰۳ شنبه ۱۶ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5804 -
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۶ تير

پسري با همدستي دوستش پدر خود را به قتل رساند

متهم: پس از ارتكاب جنايت براي صحنه‌سازي و گمراهي در مسير پرونده با سرقت مقدار زيادي ارز و خودرو فرار كرديم

پسر جواني كه با همدستي دوست خود، پدر ميلياردرش را به قتل رسانده بودند توسط كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي دستگير شدند. 
تابستان سال 1403، مرگ مشكوك مرد ميانسالي در غرب تهران از سوي همسايه‌ها به مركز فوريت‌هاي پليسي 110، گزارش داده شد كه با اعلام اين خبر، تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي راهي محل حادثه شدند و تحقيقات ابتدايي را آغاز كردند.
تيم جنايي به‌محض اينكه وارد خانه شدند جسد مرد ميانسالي را مشاهده كردند كه براثر ضربات مهلك چاقو به قتل رسيده بود، بررسي‌هاي اوليه هم نشان مي‌داد مقتول كه بسيار ثروتمند بوده، تنها زندگي مي‌كرده است و آثار سرقت از جمله ارز، لوازم گران‌قيمت و خودروهاي خارجي در پاركينگ در خانه موردنظر وجود دارد.
تحقيقات ابتدايي حكايت از آن داشت كه مقتول با پسر خود به‌خاطر مسائل خانوادگي اختلافات شديدي داشته است در ادامه با كشف اين سرنخ مهم او خيلي زود هدف تحقيق قرار گرفت اما اظهارات ضدونقيضي را به زبان آورد كه همين كافي بود تا توسط كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ بازداشت شود.
در ادامه مشخص شد پسر جوان به‌خاطر اختلاف‌هاي خانوادگي اكثر اوقات خارج از تهران بوده ولي چند روز قبل به‌قصد ملاقات با پدرش به تهران آمده است، اما اين درحالي بود كه متهم در جريان تحقيقات مقدماتي منكر ديدار با پدرش شده بود كه اقدامات گسترده فني و اطلاعاتي نيز نشان مي‌داد پسر جوان ساعت ۱۱ شب حادثه در حوالي خانه موردنظر حضور داشته است.
پسر جوان كه در جريان تحقيقات منكر ديدار با پدر ميلياردر خود بود، پس از مواجهه با مدارك و شواهد موجود به ارتكاب جنايتي هولناك با همدستي دوست صميمي خود اعتراف كرد و ماجرا را اين‌طور توضيح داد: «با پدرم بسيار اختلاف داشتم و تصميم گرفتم با كمك دوستم او را به قتل برسانم، شب حادثه با اجراي نقشه قبلي وارد خانه‌اش در شهرك غرب شديم، ابتدا او را هدف ضربات چاقو قرار داديم و در ادامه با كمربند خفه‌اش كرديم، پس از ارتكاب جنايت براي صحنه‌سازي و گمراهي مسير پرونده با سرقت مقدار زيادي ارز و خودرو پا به فرار گذاشتيم، قصد داشتم كشور را براي هميشه ترك كنم، اما توسط پليس دستگير شدم.»  به‌دنبال اطلاعاتي كه دراختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت خيلي زود همدست فراري متهم شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه دستگير شد. با صدور قرار قانوني از سوي مرجع قضايي، متهمان براي روشن شدن زواياي پنهان پرونده و تحقيقات تكميلي دراختيار اداره دهم پليس آگاهي پايتخت قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون