• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۷ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5805 -
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۷ تير

بيرانوند برمي‌گردد يا اخباري مي‌آيد؟ يا گزينه‌ ديگر؟

فعلا هيچ چيزي مشخص نيست

به گزارش «اعتماد» پس از اينكه عليرضا بيرانوند همچون سال قبل در يك اقدام عجيب اقدام به فسخ قرارداد كرد اين بار مسوولان و هواداران پرسپوليس به تكاپو افتادند تا ديگر از رفتارهاي احساسي و غيرحرفه‌اي اين دروازه‌بان خلاص شوند و براي همين از هوادار تا اعضاي هيات مديره و حتي پيشكسوتان اين تيم‌ از جدايي بيرانوند استقبال كردند تا تير او برخلاف فصل پيش كه توانست قراردادش را چرب كند به سنگ بخورد! 
دروازه‌بان ملي‌پوش كه جايگاهش در تيم‌ ملي هم به خطر افتاده چند روز قبل در ويديويي درباره فسخ قراردادش توضيحاتي را ارائه داد و در صفحه اينستاگرامش منتشر كرد كه باز هم‌ هواداران از خجالت او درآمدند تا در يك وضعيت عجيب گير كند.
تيم‌ خواهان بيرانوند كه ظاهرا تراكتور است فعلا پا پس كشيده چرا كه مديران اين باشگاه‌ نگران شكايت پرسپوليس هستند چون در صورتي كه حق با قهرمان فصل اخير ايران باشد باشگاهي كه اين دروازه بان را جذب كند با جرايم سنگيني مثل محروميت در نقل و انتقالات مواجه خواهد شد. اينكه آينده دروازه‌بان شماره يك قرمزها كه طي شش فصل حضور همراه با پرسپوليس ركورد شش قهرماني در ليگ را در كارنامه خود به ثبت رساند چه مي‌شود، مشخص نيست اما تكليف قفسه توري پرافتخارترين باشگاه ليگ ‌برتر براي فصل آينده‌ به يك‌ علامت‌ سوال بزرگ‌ براي پرسپوليسي‌ها تبديل شده است‌.
فعلا اخبار متفاوتي به گوش مي‌رسد كه البته هيچ كدام از جانب مديران پرسپوليس تاييد نشده است. شايد درويش و اعضاي هيات مديره منتظر عذرخواهي رسمي بيرانوند باشند تا كمي نرمش نشان بدهند و راضي به بازگشت او شوند و شايد هم به ‌طور كلي روي نام اين گلر احساسي قلم قرمز كشيدند كه شايدگزینه دوم با استقبال بيشتري از جانب هواداران همراه ‌شود چرا كه در فضاي مجازي اين طور نشان داده شده كه اكثريت‌ مخالف برگشت بيرانوند هستند‌. با اين حال در رسانه‌هاي مختلف پلن‌هاي متفاوتي براي جانشيني بيرانوند عنوان مي‌شود البته همان طور كه اشاره كرديم فعلا تصميمي در اين خصوص گرفته نشده است. 
در بعضي از رسانه‌ها صحبت از حضور اخباري است؛ دروازه‌بان بلندقامت گل‌گهر كه تحت قرارداد با اين باشگاه است و مديران پرسپوليس در صورتي كه خواهان به خدمت گرفتن او باشند بايد با همتايان خود در گل‌گهر مذاكره كنند‌. حسين پورحميدي و امير عابدزاده و عليرضا حقيقي و پيام نيازمند هم در كنار گزينه‌هاي خارجي مي‌توانند در رادار پرسپوليسي‌ها قرار بگيرند كه هركدام آنها هم شرايط خاص خودشان را دارند. به عنوان مثال چنانچه بيرانوند تراكتوري شود امكان جذب پورحميدي زياد مي‌شود يا سپاهان به راحتي بي‌خيال پيام نيازمند نخواهد شد با اين‌ تفاسير به خدمت گرفتن اخباري كه فصل پيش از عابدزاده و حقيقي آماده‌تر نشان داده ولو اينكه با گل‌گهر قرارداد دارد هم به صرفه‌تر و‌ هم معقول‌تر به نظر مي‌رسد. با اين حال تاكيد‌ در مطلب‌مان را تكرار مي‌كنيم‌: هنوز تصميم ‌خاصي در باشگاه پرسپوليس در اين خصوص اتخاذ نشده وگرنه ‌مي‌شد بهتر به زواياي آن پرداخت و با اطمينان بيشتري به آن اشاره كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون