• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۸ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5806 -
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۸ تير

اولين صحبت‌هاي سرمربي جديد پرسپوليس

خوان كارلوس گريدو، سرمربي جديد پرسپوليس، صبح يكشنبه در مورد امضاي قرارداد با سرخپوشان اظهار كرد: افتخار بزرگي است كه مربي پرسپوليس هستم. به خوبي واقفم كه پرسپوليس باشگاه بسيار بزرگي است و تيم‌هاي بزرگ در سراسر جهان چيزهاي مشتركي با هم دارند. 

او ادامه داد: اين براي من بسيار اهميت دارد كه هواداران احساس افتخار كنند. هدف اصلي ما قهرماني و برد در مسابقات است. قهرماني ميسر نمي‌شود مگر اينكه تمام مسابقات را يك به يك ببريم و به سمت قهرماني برويم. مي‌دانم كه باشگاه نهايت تلاشش را كرده و بازيكنان خيلي خوبي داريم. من به عنوان سرمربي به تيم كمك مي‌كنم كه قهرماني را كسب كنيم. 
گاريدو درمورد فعاليت‌هاي نقل و انتقالاتي پرسپوليس گفت: آن‌طور كه من مي‌بينم، باشگاه دارد روي اين موضوع هم كار مي‌كند. من با مديرعامل باشگاه و آقاي حسين بادامكي صحبت كردم و ديدم كه ايشان دارند كارشان را انجام مي‌دهند. هفته ديگر زمان مناسبي است كه باشگاه بتواند بازيكنان مدنظر خود را جذب كند. بايد بگويم كه الان هم بازيكنان خوبي داريم، بسياري از بازيكنان هم مي‌مانند و تيم اول ما قوي است.

گاريدو در مورد احتمال موفقيت پرسپوليس در جام نخبگان آسيا عنوان كرد: باشگاه‌هاي بزرگ هميشه دستورالعمل برد را دارند. بازيكنان اين را مي‌دانند كه هدف‌شان با حضور در تيم بزرگ چيست و بازيكناني كه وارد مي‌شوند هم بايد اين هدف را بدانند. وقتي شما عطش قهرماني داريد به عنوان مربي و بازيكنان بايد براي اين هدف مديريتي و برنامه‌ريزي براي جنگيدن داشته باشيد. نظم و قانونمندي تيم مهم است.

گاريدو در مورد نگراني بابت شكست در دربي گفت: دربي‌ها هميشه بازي‌هاي بزرگي هستند. خوشحالم كه بگويم دربي‌هاي بزرگي را در جهان ديده و به نتيجه رسيده‌ام. مي‌دانم كه دربي چه اهميتي دارد و اينكه بازي دربي، هميشه فوتبال نيست و بايد روحيه جنگنده داشته باشيد.

وی در پاسخ به این پرسش که براي پذيرفتن پيشنهاد پرسپوليس از مربيان اسپانيايي كه در ايران كار ‌می‌كردند مشورت گرفتيد، گفت: با همكاران خودم خير، صحبتي نداشتم. با مربي بدنساز و كساني كه به آنها نزديك هستم صحبت كردم‌. مي‌دانم در سال‌هاي اخير مربيان زيادي اينجا بودند و اطلاعاتي دارند. متاسفانه نتوانستم با مربياني كه اينجا بودند صحبت كنم.
گاريدو در مورد بازديد از امكانات باشگاه پرسپوليس گفت: ديروز به ورزشگاه شهيد كاظمي رفتم و امكانات را ديدم. به عقيده من امكانات خوبي در آنجا وجود دارد. اين‌‌طور كه من ديدم هر چيزي سرجاي خودش است و موقعيت مناسبي وجود دارد. با آنچه در دسترس دارم براي تمرينات راضي هستم.

سرمربي پرسپوليس درمورد نامشخص بودن تقويم مسابقات فصل جديد ليگ برتر گفت: بي‌نهايت مهم است كه تقويم را بدانيم و اينكه مسابقات چه زماني برگزار خواهد شد. بسيار مهم است كه پيش‌فصل را روي برنامه شروع كنيم. مهم است كه تيم را بسازيم و در لحظه خوب‌ از بازيكنان استفاده كنيم. مهم است كه از نظر بدنسازي تيم را آماده كرده و كار كنيم.
او درمورد دستيارانش همچنين گفت: كادر فني پرسپوليس شامل كساني هستند كه همين الان در باشگاه حضور دارند؛ به‌ويژه سيدجلال حسيني. ژاوي اوليوا اينجا همراه من است. مربي بدنساز تيم هم به ما ملحق خواهد شد و افرادي در باشگاه هستند كه به ما كمك مي‌كنند. كادر فني خوبي داريم. كادر فني كامل است و همه با اشتياق كار خواهند كرد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون