• ۱۴۰۳ شنبه ۳۰ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5814 -
  • ۱۴۰۳ شنبه ۳۰ تير

خيال كردم آب است مي‌چكد

رمان «خيال كردم آب است مي‌چكد» نوشته اسماعيل زرعي و «بودن يا نبودن» نوشته مبينا فتحي راهي بازار كتاب شده است. در نوشته پشت جلد كتاب مي‌خوانيم: «رمان «خيال كردم آب است مي‌چكد» نوشته داستان‌نويس معاصر اسماعيل زرعي (متولد ۱۳۳۷) ماجراي يك «شخصيت داستاني» است كه از كندي و وقفه نويسنده اثر در كار نوشتن راضي نيست. اين «شخصيت داستاني» از اين رمان مي‌گريزد و سراغ نويسنده‌اي مي‌رود كه شهرت بيشتر و پشتوانه تبليغي وسيع‌تري دارد. اما اين سفر سبب مي‌شود كه براي او ماجراهاي تلخ و مختلفي پيش آيد.» 

همچنين رمان «بودن يا نبودن» نوشته مبينا فتحي در ۱۸۴ صفحه با شمارگان ۲۲۰ نسخه و بهاي ۲۰۰ هزار تومان در نشر مرواريد عرضه شده است.

 در پشت جلد كتاب نوشته شده است: «شادي مرده است! همين جمله كوتاه غمي عظيم را روي دوش‌هاي خود حمل مي‌كند: جمله‌اي سه كلمه‌اي كه با تمام كم‌جاني محكوم به تحمل سنگيني‌ بار اين غم است: غمي كه حتي تكرار واژه «غم» نيز كمكي به رساتر شدن فرياد آن نمي‌كند. «شادي» مرده و پس از او، احوال «اميد» و «آرزو» و «فروغ» و «جهان» نيز به ‌شكل كوششي براي بودن ادامه دارد، آن هم در حالي كه تلاش زندگي متمركز بر تبعيد آنها به قلمرو نبودن است.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون