• ۱۴۰۳ شنبه ۱۳ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5828 -
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۳ مرداد

سرقت ۵۰ میلیاردی از یک داروخانه در شهرک ولیعصر

رييس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری کارمند یک داروخانه که اقدام به سرقت ۵۰ میلیارد ریالی از محل کار خود کرده بود، خبر داد.
 علی فرخ‌پور درباره جزيیات این پرونده گفت: «در پی سرقت از یک داروخانه در محدوده شهرک ولیعصر، تحقیقات آغاز شد و در بررسی فیلم‌های دوربین مداربسته مشخص شد زنی که در این واحد صنفی مشغول به کار است، از این داروخانه سرقت کرده است.»  او گفت: «هویت این فرد بلافاصله شناسایی و با حکم قضایی برای دستگیری او اقدام به عمل آمد. در جریان بازرسی از مخفیگاه این فرد مقداری از داروهای سرقتی مانند خمیردندان‌های گران‌قیمت و داروها و ویتامین‌های خاص و کمیاب سرقتی هم کشف و ضبط شد.»  ريیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: «ارزش ارقام سرقتی پنج میلیارد تومان است که تاکنون دو میلیارد تومان آن کشف شده است.» 
فرخ‌پور گفت: «مالخر این سارق نیز دستگیر و مشخص شده او نیز چند ماه پیش در همین داروخانه کار می‌کرده، اما به علت تخلف، اخراج شده بود.» 
سبحانی‌پور، مدیر این داروخانه نیز گفت: «من یک دکتر داروساز هستم و در منطقه شهرک ولیعصر داروخانه دارم. مدتی بود که حس کردم هم از پول‌های صندوق کم می‌شود و هم برخی داروها به یک باره گم می‌شوند. به همین دلیل تصمیم گرفتم فیلم‌های دوربین مداربسته را بررسی کنم. این مساله را با یکی از کارمندان مورد اعتمادم در میان گذاشتم و بررسی‌های‌مان را آغاز کردیم تا اینکه در یکی از فیلم‌ها مشاهده کردیم یکی از خانم‌هایی که ماه‌ها بود در داروخانه‌ام کار می‌کرد از من دزدی کرده است.» 
این مالباخته در ادامه گفت: «در فیلم‌ها مشخص شد این فرد یا از دخل پول نقد برمی‌داشته یا اقدام به برداشت برخی داروهای گران‌قیمت می‌کرده و آنها را در کیف یا ظرف غذایش پنهان می‌کرده. ما چند روز این خانم را تحت نظر گرفتیم و یک روز حین سرقت بالاسر او رفتیم و به پلیس خبر دادیم و متوجه شدیم که ماه‌هاست از ما سرقت کرده است.» 
او گفت: «در بررسی‌های پلیس مشخص شد این خانم، داروها را به مردی که مالخرش بوده تحویل می‌داده و پول‌ها را نیز برای خود برمی‌داشته که خوشبختانه هر دو متهم دستگیر شدند. این خانم نزدیک به سه سال بود که برای من کار می‌کرد و من به او اعتماد داشتم به همین دلیل دوربین‌ها را دايما چک نمی‌کردم، اما مشخص شد در تمام این مدت از من سرقت می‌کرده و تاکنون به من نزدیک پنج میلیارد تومان ضرر زده است.» 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون