• ۱۴۰۳ شنبه ۱۳ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5828 -
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۳ مرداد

️مهمان شهید

نمایندگان مجلس برگزار شد، بارها به صورت ویژه و مستقیم با رهبران مقاومت در یک قاب؛ شیخ نعیم قاسم قائم‌مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان؛ محمد عبدالسلام ريیس هیات مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن و زیاد نخاله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین از صدا و ‌سیمای ایران به‌کرات و مرات به‌ تصویر کشیده و پخش شد.
بی‌شک این اقدام رژیم صهیون برای ایرانیان تلخکامی مضاعفی داشت؛ اول اینکه شهادت مردی از نسل دوم رهبران مجاهد و مقاومت و چهره‌ای نمادین از فرماندهان مبارز؛ که مدتی پیش ۳ پسر، عروس و ‌نوه‌هایش با اقدامی تروریستی دیگر در سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار گرفته که هنگام اطلاع غافلگیرانه با صبری قابل ستایش و با آرامشی باورمندانه  استرجاع سوره بقره آیه ۱۵۶ (انا لله و انا الیه راجعون) را زمزمه و تلاوت می‌نمود که در این مسیر جهادی بی‌پایان تاکنون ۶۰ نفر از خانواده‌اش قربانی مجاهدت شده‌اند؛ نسل دوم مجاهدان فلسطین فرزندان اردوگاه‌های غربت، رنج و محنت هستند که خود در زایش نامبارک ۱۹۴۷ رژیم نامشروع اسرايیل نقشی نداشته بلکه نسل قبل آنان بانی وضع موجود بوده اینان تاوان خطای گذشتگانی می‌دهند که خود ‌زاده نبوده‌اند.
«دوم اینکه این ترور در سرزمین ایران و ‌بر مهمان ویژه صورت گرفت؛ در تعالیم اسلامی و انسانی میزبانی همراه با الزاماتی است؛ حفظ امنیت، جان و حرمت مهمان از تکالیف و وظایف بدیهی و اولیه میزبان است. ما ایرانیان شرط میزبانی را به جای نیاورده و تلخکامی مضاعفی برای‌مان رقم خورد. نکاتی چند یادآور می‌شود: 
۱) پس از انتخابات ۸ و ۱۵ تیر/۱۴۰۳ شاهد افزایش مشارکت مردمی و تغییر مشرب فکری در اداره کشور به صورت عام‌ هستیم.
۲) چرایی انتخاب این عملیات تروریستی پس از تحلیف دولت مسعود پزشکیان فرضیه‌های فراوانی را محتمل می‌سازد؛ هرچند مسوولیت این اقدام تروریستی متوجه مسوولان امنیتی دولت سیزدهم است.
 ۳) رویکرد دولت جدید بر تعامل با جهان؛ تنش‌زدایی منطقه‌ای و ریل‌گذاری جدید برخاسته از عقلانیت و حکمت همراه با سخنان امیدوارکننده رهبری نظام در تعامل با جهان در مراسم تنفیذ، صهیونیست‌هاي وحشی را سراسیمه و منفعل نمود.
۴) اختلال در ریل‌گذاری جدید و ایجاد وقفه بر حکمت عقلانی مسیر جدید فرارو؛ هدف اصلی چاقوکشان عربده‌کش تل‌آویونشین به رهبری بنیامین نتانیاهو است.
۵) انفعال کور در قبال این عملیات تروریستی خطایی است نابخشودنی؛ و همنوایی با طبل صهیونیست‌ها است؛ بعد از فرود سخت ۳۰/03/۱۴۰۳ و اجرای کامل قانونی و بدون وقفه اصل ۱۳۱ قانون اساسی و افزایش سطح هوشمندانه مشارکت مردمی؛ روح امید و‌انسجام در میان ملت رنجور ایران فرونی یافت؛ این اقدام به دنبال بازدارندگی شرایط پیش رو و رجعت به ریل گذشته که در داخل همزادانی ناآگاه همراه دارد؛ به‌ وقوع پیوسته است.
6) مهمانی عزیز و نمادین در حریم امن پایتخت کشورمان و ‌به دست شقی‌ترین اشقیاي دوران از دست دادیم؛ تنها تسلی‌بخش‌مان؛ پیام وحی و کلام‌الله است که در آیه ۳۰ سوره فصلت می‌فرمایند: ( إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنْتُمْ تُوعَدُونَ) شهد شیرین شهادت گوارای‌تان باد؛ جبهه مقاومت و خانواده این ظیف شهید؛ شرمسارانه پذیرای تسلیت ایرانیان اندوهناک و عزادار باشند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون