• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۱ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5832 -
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۱ مرداد

توزيع بيش از 10 ميليون ليتر نفتگاز در بخش كشاورزي دهگلان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در دیدار با فرماندار شهرستان دهگلان، ضمن معارفه محمد حامد جهانبخش به عنوان ريیس ناحیه دهگلان، برنامه‌های منطقه کردستان را در سطح این شهرستان جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تبیين و اظهار امیدواری کرد: با تعامل و همکاری فرمانداری با پخش منطقه کردستان در راستای سوخت‌رسانی مطلوب، افزایش زیرساخت‌های سوخت‌رسانی، الكترونيكي نمودن خدمات شركت عملکرد مناسبی داشته باشیم. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش نوکانی با اشاره به شرايط ناحيه دهگلان از لحاظ فعاليت‌هاي كشاورزي و وجود صنايع مختلف به ميزان سوخت تامين و توزيع شده در ناحيه اشاره و افزود: در چهار ماهه نخست سال جاري 10 ميليون و سیصد هزار ليتر نفتگاز در بين بهره‌برداران بخش كشاورزي شهرستان توزيع شده است. نوکانی سپس به فعاليت 4100 دستگاه تراكتور و كمباين در سطح شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: با استفاده از زیرساخت‌های الکترونیکی توزیع سوخت بخش کشاورزی شهرستان به صورت الکترونیکی بوده و سهمیه تخصیص یافته به این بخش نیز در ابتدای هر سال مشخص و به جهاد کشاورزی استان اعلام می‌شود .
وی در ادامه توسعه زيرساخت‌هاي الكترونيك جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، تحقق دولت الكترونيك، كاهش تردد ارباب رجوع و تحقق حقوق شهروندي را از برنامه‌هاي منطقه عنوان و افزود: توزيع الكترونيك نفت سفيد، توزيع الكترونيكي نفتگازبخش كشاورزي، توزيع الكترونيك گاز مايع و... از اين جمله اقدامات مي‌باشد.
فرماندار شهرستان دهگلان نیز در این دیدار با بیان نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با فعالیت و اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه كردستان به‌ویژه تامین و توزیع سوخت بخش كشاورزي، ارسال و ذخيره‌سازي سوخت روستاها، فعاليت مطلوب مجاري عرضه و... از عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون