• ۱۴۰۳ سه شنبه ۶ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5845 -
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۶ شهريور

حواشي آوارگي تيم‌ها در فصل جديد

حمله باشگاه فولاد به استقلال خوزستان و پاسخ سازمان ليگ

باشگاه فولاد خوزستان طي نامه‌اي به سازمان ليگ به استفاده ساير تيم‌ها از ورزشگاه اختصاصي‌اش اعتراض كرد.
باشگاه فولاد طي نامه‌اي به سازمان ليگ به ميزباني تيم‌هاي خوزستاني در ورزشگاه شهداي فولاد اعتراض و اعلام كرد كه هر چه سريع‌تر تيم فوتبال استقلال خوزستان به دنبال استاديوم ديگري براي ميزباني باشد.
در اين نامه آمده است: چطور باشگاه استقلال خوزستان كه فصل گذشته هزينه‌هاي زيادي براي آماده‌سازي ورزشگاه غدير داشته، طي اين دوماه از پس رفع نواقص و تعويض چهار لامپ سوخته بر نيامده كه مسابقاتش به زمين ديگران منتقل نشود؟ چرا وقتي تيم‌هايي مانند استقلال و پرسپوليس براي برگزاري بازي‌هاي‌شان به اراك و قزوين مي‌روند استقلال خوزستان حاضر نيست به آبادان يا خرم‌آباد برود؟ از طرفي وقتي استقلال خوزستان مي‌داند كه تماشاگران در اين مسابقه بيشتر تيم حريف را تشويق مي‌كنند چه اصراري دارد كه در ورزشگاه بزرگ با اين تيم بازي كند كه جو هم  به نفع  او  نباشد؟
در ادامه اين نامه آمده كه اين حق طبيعي ماست كه با توجه به تلاش‌هاي شبانه‌روزي كاركنان نگهداري و حساسيت‌هاي بسيار كادر فني‌مان، از چمن ورزشگاه‌مان مراقبت كنيم. با توجه به شرايط گرماي هوا و آفتاب سوزان عمر چمن در خوزستان كوتاه است و نمي‌توانيم آن را به ساير تيم‌ها بدهيم. از طرفي با توجه به‌ تجربه تلخ ديدار فينال جام حذفي بين تيم‌هاي داماش گيلان و پرسپوليس كه موجب تحميل خسارت ۱.۵ ميلياردي در آن زمان (12/۰۳/1398) به ورزشگاه شد و احتمال تكرار اين اتفاقات ما را بر آن داشته كه ورزشگاه‌مان را فقط براي هواداران خودمان نگه داريم.
ما توسط هواداران خود تحت فشار هستيم كه ورزشگاه را فقط براي بازي‌هاي فولاد نگه داريم و به همين دليل از باشگاه استقلال خوزستان مي‌خواهيم به دليل آنكه ورزشگاه شهداي فولاد استاديوم اختصاصي فولاد است با همكاري سازمان ليگ فورا زمين ديگري براي بازي‌هاي خانگي خود پيدا  كند.
بعد از انتشار اين نامه سازمان ليگ پاسخ فولاد را داد.
ايسنا در اين زمينه نوشت: با وجود حواشي به وجود آمده و اعتراض باشگاه فولاد نسبت به ميزباني استقلال خوزستان از استقلال در ورزشگاه خانگي فولاد، با اعلام سازمان ليگ باشگاه استقلال خوزستان ورزشگاه شهداي فولاد را به عنوان استاديوم دوم خود براي ميزباني انتخاب كرده و ديدار اين تيم برابر استقلال قطعا در همين ورزشگاه برگزار مي‌شود. 
شايعاتي مبني بر اينكه استقلال خوزستان در آبادان ميزبان شاگردان نكونام باشد، منتشر شده بود كه اين موضوع درست نيست، چون ورزشگاه تختي آبادان زير كشت قرار دارد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون