• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۹ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5852 -
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۹ شهريور

گزارشي از دو فقره قتل

فرضيه «اعتماد»: احتمال دارد دو جنايت عليه استاد سنتور دانشگاه تهران و قهرمان بوكس به دليل اختلافات خانوادگي رخ داده باشد

گروه حوادث|هفته گذشته خبر دو قتل آن هم به فاصله يك روز موجب جريحه‌دار شدن اذهان عمومي شد؛ سه‌شنبه ۱۳ شهريور ماه جاري «عيسي گل‌محمدي»، قهرمان و پيشكسوت بوكس در باغ شخصي خود در سفيدار رباط‌كريم استان تهران به قتل رسيد؛ شب حادثه سرايدار و باغبان يكي از باغ‌هاي رباط‌كريم با پليس تماس گرفت و خبر جنايتي را به ماموران پليس داد. بعد از اين گزارش، گشت ويژه پليس در محل جنايت حضور يافتند و با جسد غرق در خون عيسي گل‌محمدي روبه‌رو شدند. با دستور بازپرس كشيك جسد مقتول به پزشكي قانوني منتقل شد. 
باغبان كه تنها شاهد اين جنايت است در اظهاراتش مدعي شد كه ۲ زن جوان پس از درگيري با مقتول او را به رگبار بستند و با پاي پياده از محل جنايت گريختند.
محمدرضا گل‌محمدي فرزند مقتول نيز در مورد اين حادثه به خبرگزاري تسنيم گفت: «پدرم با شليك ۱۱ گلوله و ۵ ضربه چاقو به قتل رسيده، اما ابعاد مختلف اين قتل توسط ماموران اداره آگاهي در حال بررسي است.» 
سرهنگ تيمور كلانتري با اشاره به جزييات اين خبر گفت: «نگهبان باغ اذعان كرده دو زن به همراه مقتول كه از ورزشكاران و مربيان اسبق تيم ملي بوده به باغ شخصي آمدند. سرنخ‌هايي از دو زن قاتل در اين پرونده وجود دارد. نگهبان در بازجويي به شنيده شدن صداي شليك گلوله اشاره كرده و با حضور در باغ مشاهده كرده است دو زن به مقتول با سلاح گرم شليك كرده و گوشي مقتول را با خود برده‌اند.» 
تيموري در ادامه گفت: «قاتلان پس از به قتل رساندن اين ورزشكار و مربي بوكس متواري شدند، اما پليس با اقدامات فني و اطلاعاتي در پي قاتلان است و پس از دستگيري جزييات آن از طريق رسانه‌ها براي تنوير افكار عمومي منتشر خواهد شد.» 
  
چهارشنبه ۱۴ شهريور ماه جاري نيز رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان گيلان از وقوع يك قتل مرموز زن و مرد جوان در ويلايي اجاره اي در منطقه كفترود پيربازار شهر رشت خبر داد و گفت: «دستگيري قاتل يا قاتلان در دستور كار پليس قرار دارد.»  عليرضا حدادي در تشريح اين خبر گفت: «در پي اعلام وقوع دو فقره قتل در يك منزلي ويلايي در كفترود پيربازار شهر رشت، كارآگاهان آگاهي جهت بررسي موضوع در محل حاضر شدند. با حضور كارآگاهان آگاهي در محل مشخص شد كه يك زن ۳۶ ساله و يك مرد ۳۷ ساله غيربومي در يك منزل ويلايي اجاره اي با سلاح گرم به قتل رسيدند.» 
بعد از انتشار اين خبر مشخص شد زن ۳۶ ساله‌اي كه در ويلاي اجاره‌اي به قتل رسيده، «ياسمين رحمتي»، استاد سنتور دانشگاه تهران و آهنگساز بوده است. در اين حادثه ياسمين رحمتي و مردي كه گفته شده قرار بوده با او ازدواج كند هر دو با شليك گلوله به ناحيه سر مورد هدف قرار گرفته و جان خود را از دست داده‌اند و قاتل يا قاتلان پس از ارتكاب اين جنايت از محل حادثه متواري شده‌اند. 
«اعتماد» پس از انتشار خبر اين دو قتل احتمال مي‌دهد؛ دو جنايت هر كدام به دليل اختلافات خانوادگي رخ داده باشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون