• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۸ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5859 -
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۸ شهريور

بعد از دو افشاگري بزرگ و بي‌پرده

مربيان متهم در كمپ تيم ملي آفتابي شدند!

مربيان متهم در كمپ تيم ملي آفتابي شدند!

فاطمه ابراهيمي

با وجود افشاگري دو ستاره تيم ملي زنان درخصوص اعضاي كادرفني تيم ملي، فدراسيون فوتبال واكنشي به اتفاقات نداشته است. به گزارش «اعتماد آنلاين»، در هفته گذشته دو ستاره سابق تيم ملي زنان، با افشاگري درخصوص دو عضو كادرفني تيم ملي زنان كه همزمان در تيم‌هاي باشگاهي هم مشغول به فعاليت هستند؛ سر و صداي زيادي به‌پا كردند. سارا ظهرابي‌نيا، كاپيتان سابق تيم ملي زنان و مليكا متولي، مدافع جوان تيم ملي زنان، مدعي شدند كه به دلايل غيرفني توسط مريم جهان نجاتي و اعظم غلامي كه جز تيم ملي، هم‌اكنون به عنوان سرمربي در باشگاه‌هاي گل‌گهر سيرجان و ملوان بندرانزلي حضور دارند؛ از اردوي تيم ملي كنار گذاشته شدند!
ظهرابي‌نيا مدعي شد به دليل انجام بازي متعصبانه براي سپاهان در تقابل با تيم سيرجاني، از سوي سرمربي اين تيم كه مربي تيم ملي هم است؛ كنار گذاشته شد! متولي هم مدعي شد كه سرمربي سيرجان، با تصور اينكه اين بازيكن در تيم باشگاهي اصطلاحا زيرآب او را زده است؛ او و دو بازيكن ديگر را شبانه از اردوي تيم ملي اخراج كرده است!
با اين اوصاف، فدراسيون فوتبال بدون هيچ واكنشي نسبت به اين دو افشاگري و با وجود آگاهي به اينكه مريم جهان نجاتي و اعظم غلامي، برخلاف مصوبه فدراسيون فوتبال، همزمان در تيم‌هاي باشگاهي هم فعاليت دارند؛ دوباره اردوي تيم ملي را با حضور اين دو نفر برپا كرده است!
ظهر يكشنبه اردوي جديد تيم ملي زنان در محل كمپ تيم‌هاي ملي برپا شد و در عكس منتشر شده در سايت فدراسيون فوتبال مشخص است كه هم اعظم غلامي و هم مريم جهان نجاتي در اردوي تيم ملي حضور دارند.
مليكا متولي، ستاره فعلي خاتون بم كه شبانه از اردوي تيم ملي اخراج شده است در اين خصوص مي‌گويد: نه تنها فدراسيون هيچ تماسي با من نگرفت تا ببيند حرف حساب مني كه ۱۲ سال پيراهن تيم ملي را به تن كردم چيست و اصلا ادعاي من را صحت‌سنجي كند؛ بلكه از طرف چند نفر تهديد هم شديم كه نبايد حرف بزنيم!

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون