• ۱۴۰۳ شنبه ۱۴ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5872 -
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۴ مهر

مشاركت در مدرسه‌سازي سرفصل فعاليت‌هاي اجتماعي پالايشگاه شازند است

مديرعامل شركت پالايش نفت امام خميني(ره) شازند گفت: مشاركت در مدرسه‌سازي سرفصل فعاليت‌هاي مسووليت اجتماعي اين واحد پالايشگاهي است.
به گزارش روابط عمومي؛ شركت پالايش نفت امام‌خميني (ره) مجيد رجبي در آيين كلنگ‌زني متمركز ساخت مدرسه در روستاهاي كزاز و سرسختي سفلي و شهر شهباز افزود: عمر برخي مدارس شازند از ۴۰ سال هم مي‌گذرد و نياز به بازسازي دارند و از طرفي منابع مالي دولتي محدود است و بايد صنايع در اين حوزه دولت را پشتيباني كنند.
وي بيان كرد: در شرايط كنوني افراد حقوقي و حقيقي بايد در كنار هم قرار گرفته و براي آباداني ميهن اسلامي تلاش كنند و در اين رهگذر ساخت مدرسه ضرورت بيشتري نسبت به ديگر مسائل دارد.
مديرعامل شركت پالايش نفت امام خميني(ره) شازند با بيان اينكه پالايشگاه يك صنعت ملي است و فرآورده‌هاي اصلي نفت سفيد، بنزين وگازوييل كه نياز اصلي كشور است، در اين شركت توليد مي‌شود، افزود: در پالايشگاه زحمت مضاعفي براي فرآوري ۲۵۰ هزار بشكه نفت خام در روز و توزيع آن در سطح كشور توسط متخصصين و كاركنان اين شركت در محيطي با دما و فشار بسيار بالا كشيده مي‌شود .
وي بيان كرد: تمام هم و غم ما علاوه بر توليد، آلوده نكردن محيط‌زيست است و اگر در جريان توليد آلودگي از سوي اين شركت ايجاد مي‌شود از همه شهروندان شازندي به خصوص ساكنان روستاهاي مجاور پالايشگاه و به خصوص مردم خوب و خونگرم روستاي كزاز عذرخواهي مي‌كنم.
وي ادامه داد: با ساخت مدرسه، تامين روشنايي، ساخت سالن‌هاي ورزشي و ساخت راه‌‌هاي روستاهاي اطراف را در اولويت مسووليت‌هاي اجتماعي قرار داده‌‌ايم.
فرماندار شهرستان شازند نيز گفت: پالايشگاه شازند در موضوع مسووليت اجتماعي به صورت يك‌جانبه در راستاي زيرسازي شهرستان شازند و فضاسازي آموزشي تلاش مي‌كند كه جاي تقدير دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون