• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۳ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5880 -
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۳ مهر

اعتمادآنلاين گزارش مي‌دهد

سورپرايز سلنا گومز براي دختران واليباليست!

اعضاي يك تيم واليبال دبيرستاني در تلورايد ايالت كلرادو كه از سلنا گومز درخواست كرده بودند به بازي آنها بيايد، هنگامي كه خواننده معروف دعوت آنها را در آخر هفته پذيرفت، شگفت‌زده شدند. آنها اين دعوت را به سادگي در شبكه‌هاي اجتماعي خود به اشتراك گذاشته بودند كه با موافقت گومز روبه‌رو شد. 
به گزارش اعتمادآنلاين، سلنا گومز كه 424 ميليون دنبال‌كننده در اينستاگرام دارد بعد از ملاقات با دانش‌آموزان تصاويري از اين رويداد را به اشتراك گذاشت و نوشت آنها درخواست كردند و من هم به ديدن‌شان رفتم. اين اتفاق چند روز پيش رخ داد. 
در پيام دانش‌آموزان به سلنا گومز علامتي وجود داشت كه نشان مي‌داد آنها از او خواسته‌اند سرود ملي را در يكي از بازي‌هاي خانگي آخر هفته اين تيم بخواند.
گومز به منظور حضور در جشنواره فيلم تلورايد به اين شهر سفر كرده بود. او روز جمعه براي نمايش فيلم آينده‌اش «اميليا پرز» كه قرار است در ماه نوامبر در سينماهاي محدود اكران شود، در اين شهر حضور داشت. اولين بازديد اين خواننده و بازيگر مشهور از شهر كلرادو تا چند روز پس از بازديد او از دبيرستان تلورايد ادامه يافت، زيرا جشنواره فيلم از 30 آگوست تا 4 سپتامبر برگزار شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون