• ۱۴۰۳ شنبه ۲۸ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5884 -
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۸ مهر

پشت پرده شايعات در مورد درگيري گاريدو با برخي بازيكنان

خبري نيست؛ رختكن پرسپوليس آرام است

به گزارش «اعتماد مدتي است كه اخبار نادرست متعددي پيرامون گاريدو، سرمربي اسپانيايي پرسپوليس به گوش مي‌رسد كه هواداران اين تيم با گذشت زمان به صحيح نبودن اين اخبار پي مي‌برند‌. 
به عنوان مثال گاريدو به دليل اينكه وضعيت منطقه نامشخص است نمي‌خواهد به ايران بازگردد! يا گاريدو به فلان بازيكن به دليل مشكل شخصي بازي نمي‌دهد و... 
حالا در تازه‌ترين اخبار پيرامون پرسپوليس و گاريدو خبري به بيرون درز پيدا كرد كه موجب نگراني هواداران پرسپوليس شده است. نقل شده كه عيسي آل‌كثير مورد غضب خوان كارلوس قرار گرفته و او به ‌شدت از اين مهاجم‌ جنوبي ناراحت و عصبي است! كه كار شايد به جدايي عيسي هم كشيده شود‌. اما آيا واقعا همين‌طور است؟
جريان از اين قرار است كه در چند بازي ابتدايي فصل آل‌كثير كه در حضور عليپور و با توجه به نوع بازي پرسپوليس نيمكت‌نشين شده بود، در دقايقي كه فرصت بازي پيدا كرد، بي‌دقت و بدون تمركز ظاهر شد و چند فرصت گل را از دست داد. آل‌كثير در ديدار مقابل آلومينيوم هم وقتي به عنوان يار جانشين وارد زمين شد، يكي، دو فرصت خوب گلزني را از دست داد و همين موضوع باعث اعتراض هواداران حاضر در ورزشگاه شد. اعتراضي كه عيسي اصلا انتظارش را نداشت و موجب ناراحتي‌اش شد. بعد از سوت پايان بازي آل‌كثير به حالت قهر قصد داشت فورا راهي رختكن شود.
اين در حالي بود كه ساير بازيكنان پرسپوليس جشن پيروزي گرفته بودند و مشغول شادي با هواداران بودند. عيسي كه از انتقاد هواداران ناراحت شده بود، نمي‌خواست در جشن تيمش شركت كند ولي با صحبت‌هاي گاريدو با او، از تصميمش صرف‌نظر كرد و به جمع ساير همبازيانش اضافه شد. گاريدو از مهاجم تيمش خواست  آرامشش را حفظ كند و به جاي رفتن به رختكن در جشن  پيروزي تيم  شركت كند.
پس از آن بازي شرايط براي اين مهاجم ۳۴ ساله بهتر نشد و حتي در بازي دوستانه اخير پرسپوليس اصلا خوب كار نكرد و همين موضوع هم سوژه‌اي شد تا منتقدان اين مهاجم و شايد گاريدو بخواهند اين موضوع را مطرح كنند كه آل‌كثير و گاريدو به همين زودي به بن‌بست رسيدند، اما با پيگيري‌هاي خبرنگار «اعتماد» مشخص شد با اينكه با حضور لوكاس ژائو و علي عليپور كار براي عيسي سخت شده، اما او مورد غضب  گاريدو  نيست.
در واقع شايد روزي ادامه همكاري عيسي يا هر بازيكن ديگري با پرسپوليس به بن‌بست برسد يا سرمربي تيم بخواهد به بازيكن تيمش تشر بزند كه اينها هم جزيي از فوتبال است، اما دليل بر اين نيست كه گاريدو آرامش تيمش را ناديده بگيرد. او مربي كم تجربه‌اي نيست و برخورد با بازيكنان حرفه‌اي را خوب بلد  است‌.
به‌طور حتم او براي موفقيت پرسپوليس بهترين‌ها را مي‌خواهد و هيچ بازيكني گارانتي بازي كردن ندارد‌ با اين حال فعلا  اوضاع در تمرينات پرسپوليس آرام است  و اين آرامش براي رسيدن به موفقيت از هر چيزي مهم‌تر است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون