• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3316 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۲۴ مرداد

خبر كوتاه

بيعت القاعده با ملا اختر

ايمن ظواهري، رهبر القاعده در يك پيام صوتي-تصويري كه در شبكه اينترنت منتشر شد، گفت از ملا اختر محمد منصور، رهبر جديد طالبان حمايت مي‌كند. گفتني است در اين پيام صوتي-تصويري، تصاويري از ايمن ظواهري و اسامه بن‌لادن، رهبر سابق القاعده گنجانده شده است.

 

توسل داعش به گاز خردل

نماينده وزارت دفاع امريكا در مصاحبه با شبكه سي‌. بي‌. اس اعلام كرد كه اين وزارتخانه اخبار منتشر شده درخصوص استفاده داعش از سلاح شيميايي عليه كردها در عراق را تاييد مي‌كند.

 

بازگشايي دفتر فتح در دمشق

دولت سوريه با بازگشايي دفتر جنبش فتح در دمشق موافقت كرد. اين خبر را فيصل مقداد، معاون وزير خارجه سوريه رسما به اداره سياسي سازمان آزادي بخش فلسطين اعلام كرده است. همچنين وزارت خارجه سوريه سمير رفاعي را به عنوان نماينده جنبش فتح در اين كشور پذيرفته است. گفتني است جنبش فتح در سال 1982 پس از اختلافات داخلي اين جنبش در سوريه دفتر خود در اين كشور را بست.

 

تظاهرات در مصر

شهرهاي مختلف مصر روز گذشته شاهد برگزاري تظاهراتي بود كه در آن شركت‌كنندگان نقض حقوق بشر توسط وزارت كشور و حذف مخالفان و همچنين حكومت را محكوم كردند. اين تظاهرات بنا به دعوت ائتلاف ملي براي حمايت از مشروعيت و مخالفت با كودتا در دومين سالگرد حمله نيروهاي مصري به تحصن‌كنندگان طرفدار محمد مرسي، رييس‌جمهوري بركنار شده مصر در ميدان‌هاي رابعه ادويه و نهضت برگزار شد.

 

اعلام حالت فوق‌العاده

با وخيم‌تر شدن حال اسير فلسطيني محمد علان در زندان اسراييل، مقامات تل آويو از اعلام حالت فوق‌العاده در تمام زندان‌هاي رژيم صهيونيستي خبر دادند. علان از دو ماه قبل تاكنون در اعتراض به بازداشت خود دست به اعتصاب غذا زده و بعد از آنكه وي به دنبال شرايط جسمي نامساعد به كما رفت، به بيمارستان منتقل شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون