• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3123 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۲ آذر

خبر

اطلاعيه آغاز به كار رسمي حزب نداي ايرانيان

كميته اطلاع‌رساني حزب نداي ايرانيان ضمن انتشاراطلاعيه‌يي، آغاز به كار رسمي اين حزب را اعلام كرد. در بخشي از متن اطلاعيه هيات موسس ندا آمده است: موسسان حزب قصد دارند با ياري خداوند متعال و با بهره‌گيري از تجربياتي كه در پرتو حركت اصلاحي مردم ايران كسب كرده‌اند تشكيلاتي را پايه‌گذاري كنند، كه گفتن، شنيدن، اجماع‌سازي و تعامل از دريچه منطق را سرلوحه خود قرار دهند، تا پلي باشند براي خدمت شايستگان به مردم. اكنون ندا در آغاز راه است و در اين راه، تامين منافع ملي و رفع آثار توسعه نيافتگي در همه ابعاد جامعه از جمله دغدغه‌هاي كار جمعي ما است. ما به جد معتقديم نيل به آرمان‌هاي اصلي حزب كه همانا تحقق عدالت، آزادي و مردم سالاري در كشور عزيزمان است جز با مشاركت و خرد جمعي همه دلسوزان و همفكري همه معتقدان به توسعه همه‌جانبه كشور محقق نخواهد شد. در اين راه پرفراز و نشيب و سير ناهموار سياست ورزي، دست همه آزاديخواهان و كساني را كه با نقد منصفانه باعث تقويت نداي ايرانيان شدند به گرمي مي‌فشاريم و معتقديم همكاري و همفكري براي قوام و غناي جامعه مدني، حياتي‌ترين موضوع امروز اصلاحات و كشور است. اميدواريم با ياري خداوند، حمايت شما مردم عزيز و دعاي خير دلسوزان و دوستداران اين آب و خاك، حزب نداي ايرانيان بتواند در راه رشد و اعتلاي ايران اسلامي و بهبود وضعيت مردم و توسعه كشور گام بردارد.

 

رايزني صادق خرازي با دو طرف ماجراي حصر

صادق خرازي، عضو حزب تازه تاسيس نداي ايرانيان طي گفت‌وگويي در‌خصوص تلاش‌هايش براي رفع حصر گفت: من تماس‌هايم را داشتم، دارم و خواهم داشت. وي افزود: تلاشم را مي‌كنم و معتقدم اين معضل و مشكل را بايد در جمهوري اسلامي حل كرد و زيبنده جمهوري اسلامي اين وضعيت نيست، منتها بايد تلاش كرد حرف دو طرف را با منطق شنيد و بحث كرد تا راه‌حل، راه‌حل مرضي‌الطرفين باشد و كسي كه مي‌تواند وسط بازي كند و نقش داشته باشد و پيگير مشكل باشد، در بيان موضعش بايد مراقب باشد و نمي‌تواند در بيان موضع خودش صريح باشد، بعد ادعا هم داشته باشد. من فكر مي‌كنم با زبان ديپلماسي مي‌توانيد  مشكل را حل كنيد.

 

ناطق نوري قصد ندارد وارد بحث‌هاي انتخاباتي شود

يك سال مانده به انتخابات مجلس، اصولگرايان در پي رسيدن به وحدت برنامه‌هاي تشكيلاتي و حزبي خود را آغاز كرده‌اند. آنها همچنان اصرار دارند براي رسيدن به كرسي‌هاي پارلمان همايش‌هاي متعدد برگزار كنند و شيوخ اصولگرا را محور اين وحدت قرار دهند. سيد كمال سجادي، سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري در گفت‌وگويي با تسنيم در مورد ادامه فعاليت‌هاي سياسي ناطق نوري و همكاري او با جناح راست سياسي توضيح داد: «آقاي ناطق نوري از سابقون در انقلاب محسوب مي‌شود و كسي است كه پيشينه روشني در انقلاب دارد و امتحان خود را در تبعيت از امام خميني (ره) و رهبري نظام پس داده است؛ لذا ديگر نيازي به تعريف از وي نيست و او آدم با انصافي است. ما نيز دايما با وي در ارتباط هستيم يعني مهندس باهنر با آقاي ناطق نوري در مجمع تشخيص مصلحت نظام و دفتر كار وي دايما جلسه دارد. اما من از آقاي ناطق نوري نشنيده‌ام كه شخصا قصد داشته باشد وارد انتخابات شوند.»او اضافه كرد: «در گذشته آقايون از آقاي ناطق نوري درخواست كرده بودند تا در انتخابات حضور يابد، ولي اگر ما آن زمان با وي صحبت مي‌كرديم، آقاي ناطق مي‌گفت ما در انتخابات شركت نمي‌كنيم و نظر وي اين است كه اتاق فكر راه بيندازيم و در اين اتاق فكر كساني كه سابقه طولاني دارند، حضور داشته باشند.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون