• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3123 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۲ آذر

جهان

  ميشل پلاتيني دريافت هر گونه رشوه يا هديه را از روسيه براي دادن ميزباني تكذيب كرد و اعلام داشت خبر روزنامه‌ «ساندي تايمز» كه ادعا كرده بود من از ولاديمير پوتين يك تابلوي نقاشي پيكاسو دريافت كرده‌ام كاملا بي‌پايه و اساس است. آنها يك تهمت واضح را به من نسبت دادند.
  نيكول ساپستد، مدير اجرايي جديد كميته‌ ضد دوپينگ انگليس (UKAD) اعلام كرد كه ورزشكاران نبايد به دليل مصرف موادنيروزا و دوپينگ مجرم شناخته شوند. اين در حالي است كه مسوولان آلماني قانوني را پيشنهاد دادند كه طبق آن دوپينگي‌ها  تا سه سال به زندان خواهند رفت.
  كارل هاينس رومنيگه، رييس بايرن مونيخ به انتقاد از فدراسيون بين‌المللي فوتبال پرداخت و قرار نگرفتن آرين روبن در فهرست نهايي سه نفره فيفا براي انتخاب بهترين بازيكن جهان در سال 2014 را خجالت‌آور دانست. رونالدو، ليونل مسي و مانوئل نوير سه نامزد نهايي اعلام شده هستند.
  يوپ هاينكس، سرمربي سابق بايرن به ستايش از توني كروس پرداخت و او را بهترين بازيكن جهان در پست خود دانست. هاينكس از جدايي كروس از بايرن مونيخ ناراحت است و مي‌گويد به او توصيه كرده بود كه در بايرن بماند.
   تيري آنري جدايي خود را از نيويورك ردبولز امريكا اعلام كرد.
  ياسين براهيمي، ها‌فبك الجزايري به عنوان بهترين بازيكن آفريقا در سال 2014 انتخاب شد.
  لوئيس فان‌خال، سرمربي منچستر‌يونايتد به فشردگي بازي‌هاي ليگ برتر انگليس انتقاد كرد و آن را دليلي براي پايين‌آمدن كيفيت بازي‌ها دانست.
  ساكي، سرمربي سابق ميلان خبر بازگشت خود به نيمكت اين تيم را رد و اعلام كرد كه ديگر هدايت ميلان را بر عهده نخواهد گرفت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون