• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3124 -
  • ۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۳ آذر

واكنش فرمانده سپاه به اظهارات ظريف:

استحكام ديپلماسي ما مديون اقتدار دفاعي و امنيتي نظام مردمي است

 

فرمانده كل سپاه گفت: استحكام ديپلماسي ما در مذاكرات هسته‌يي، مديون الهام بخشي انقلاب اسلامي و اقتدار دفاعي و امنيتي نظام مردمي ما است، نه آنكه امنيت نظام اسلامي‌مان دستاورد مذاكرات يك‌ساله اخير باشد.
به گزارش روابط عمومي سپاه، سردار سرلشكر محمدعلي جعفري، فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در حاشيه جلسه هيات عالي سياستگذاري نيروهاي مسلح در واكنش به اظهارات اخير وزير امور خارجه‌ كشورمان مبني بر اينكه «به دنبال مذاكرات، جمهوري اسلامي ايران امن‌تر شده است» اظهار داشت: امنيت ما مديون تفكر و انديشه رهبران بزرگ انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) و حضرت امام خامنه‌اي (مدظله العالي) است كه با معماري قدرتمندي از يك ساختار انقلابي، مردمي، مستحكم‌ و تزلزل‌ناپذير به وجود آمده و بسيج ده‌ها ميليوني از آن متولد  شده و رشد يافته است.
وي افزود: ما از سال‌ها قبل به يك قدرت بزرگ با بازدارندگي اطمينان بخش رسيده‌ايم و همه مولفه‌هاي قدرت ما امروز به طور چشمگيري تقويت شده است.
جعفري با بر شماري پيامدهاي منطقه‌يي مقاومت انقلاب اسلامي برابر نظام سلطه و استكبار تصريح كرد: قدرت و مقاومت انقلاب اسلامي، انديشه‌هاي سلطه‌طلبان و راهبردهاي آنها در سوريه را با ناكامي روبه‌رو كرد و در عراق نيز ابتكار عمل را از آنها گرفت و همچنين انقلاب بحرين را زنده نگه داشت و به انقلاب يمني روح جديدي بخشيد.
فرمانده كل سپاه تاكيد كرد: همه اين عوامل باعث شد اقتدار نظام به صحنه ديپلماسي كشور منتقل شود و دستگاه ديپلماسي ما بتواند با پشتوانه‌ عظيم نفوذ انقلاب اسلامي و توانمندي‌هاي دفاعي و امنيتي جمهوري اسلامي در مقابل زياده‌خواهي قدرت‌هاي استكبار بايستد و زير بار حرف زور آنها نرود.
وي خاطرنشان كرد: بي ترديد امروز اعتماد به نفس مذاكره‌كنندگان ما، از اهميت اين قدرت به رسميت شناخته شده‌ دفاعي، امنيتي و مردمي است كه از اسلام ناب محمدي(ص) و ايمان پر شور مردم مومن و انقلابي‌مان سرچشمه مي‌گيرد.
جعفري با بيان اينكه امريكايي‌ها امروز در بن بست راهبردي قرار گرفته و همه گزينه‌ها و راهبردهاي ممكن را عليه انقلاب اسلامي تجربه كرده‌اند اما نتايج دلخواه به دست نياورده‌اند، افزود: توانمندي‌هاي امريكا بيش از اين قابل توسعه نيست و ظرفيت‌هاي آنها براي تغيير به حد اشباع رسيده و راهي جز پذيرش قدرت واقعي جمهوري اسلامي ايران براي امريكا باقي نمانده است.
فرمانده كل سپاه در پايان با آرزوي توفيق روز افزون براي دستگاه ديپلماسي و مسوولان سياست خارجي كشور تصريح كرد: مسوولان سياست خارجي دچار اشتباه محاسباتي نشوند و دستاوردهاي انقلاب اسلامي و خون هزاران شهيد را همان‌گونه كه هست و واقعيت دارد برداشت كرده و بر اساس آن راه مقاومت و ايستادگي را دنبال كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون