• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3331 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۰ شهريور

باخوانندگان

يك مخاطب

دانه درشت‌هايي كه از دادن ماليات فرار مي‌كنند دست در سفره‌اي دراز كرده‌اند كه كم‌درآمدها و فقرا گسترده‌اند. شانه خالي كردن از وظايف ملي بار را به شانه‌هاي نحيف كم‌توان‌ها مي‌اندازد در حالي كه بيشتر سرمايه‌داران از امكانات دولتي به درشتي رسيده‌اند. پرداخت خمس و زكات مال‌شان را ملت بايد پرداخت كند و اين پديده بديعي در دنياي سرمايه‌داري و اخلاق است.

3660-0915

سهميه فرهنگيان و مناطق در كنكور سراسري و استخدامي‌ها تبعيض محض است. يك مرد پيدا نمي‌شود جلوي اين بي‌عدالتي را بگيرد. همه دانشجويان ايران بايد از طريق كنكور سراسري جذب دانشگاه‌ها شوند.

2143-0913

با وجود قوانين منع به كارگيري بازنشستگان در اداره‌ها براي اشتغال‌زايي جوانان و افراد جوياي كار، متاسفانه هنوز در بعضي ادارات و سازمان‌ها اين رويه غيرقانوني ادامه دارد.

3098-0916

با توجه به تخريب پل طالقاني ماهشهر و انتقال ترافيك شهر به خيابان 22 بهمن پيشنهاد مي‌كنم شهرداري با بهبود آسفالت كوچه بيگلري و پاكبان كمي از بار ترافيك را به بلوار طالقاني انتقال دهد.

2143-0913

آقاي رييس‌جمهور، بيشتر مردم واقعا كار مي‌خواهند و كاري به مسائل ديگر ندارند. بيشتر مردم زندگي ساده، سالم و بي‌دغدغه و آرام مي‌خواهند .

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون