• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3332 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۱ شهريور

اعضاي شوراي شهر از انتخابات مي‌گويند:

احمد حكيمي‌پور، چهره شاخص اصلاح‌طلبان: بالاخره هر كاري كه مي‌كرديم تعداد ما كمتر از اصولگرايان بود. طبيعي بود كه چمران انتخاب شود. اما ما پيشنهاد داده بوديم كه تركيب هيات رييسه به گونه‌اي باشد كه به شكل مشاركتي بين اصلاح‌طلبان واصولگرايان تقسيم شود، تا شورا به شكل مشاركتي و به دور از مسائل جناحي اداره شود ولي دوستان نپذيرفتند.

ابوالفضل قناعتي، عضو هيات رييسه شورا و از اصولگرايان: هر طيف فكري بايد تلاش كند تا اعضا و طرفداران خود را حفظ كند اما به نظر مي‌رسد اصلاح‌طلبان نتوانسته‌اند ورزشكاران را با خود همراه نگاه دارند. درحالي كه در سال اول ساعي، جديدي و راستگو به مسجدجامعي راي دادند. اين نشان مي‌دهد كه اصلاح‌طلبان نتوانسته‌اند آنها را حفظ كنند. برخي اصلاح‌طلبان مي‌گويند ورزشكاران را خريده‌اند يا به آنها وعده و وعيد داده‌اند. اين اظهارات سخنان قشنگي نيست. تهمت است. من هنوز مطمئن نيستم كه راي سفيد مربوط به اعضاي اصولگراي شورا باشد.

عباس جديدي، يكي از راي خاكستري‌هاي شوراي شهر: ما هم مثل همه اعضا حق انتخاب داريم. چرا فكر مي‌كنيد اگر به يك طيف خاص راي بدهيم، به اين معناست كه راي ما را خريده‌اند و با ما لابي كرده‌اند. من به شخصه در مورد عملكرد چمران و مسجدجامعي تحقيق و فكر كردم و درنهايت به كسي كه مد نظرم بود راي دادم.

محمد حقاني، عضو اصلاح‌طلب شورا: اين يك وزن‌كشي بود براي اينكه مردم بدانند در سال‌هاي بعد به چه كساني راي بدهند. با توجه به تعداد اصلاح‌طلبان ورايزني‌هايي كه با اعضاي مستقل و ورزشكاران شده بود، ما مطمئن بوديم كه راي نمي‌آوريم.

اسماعيل دوستي، عضو اصلاح‌طلب شورا: انتخابات تمام شد. حالا بايد به ادامه وظايف‌مان برسيم. وظيفه ما نظارت است. همه اصلاح‌طلبان هم بايد تلاش كنند در ادامه عمر شوراي چهارم به وظيفه نظارتي خود، به دور از هر گونه حاشيه و نگاه جناحي بپردازند.

محمد سالاري، عضو اصلاح طلب شورا :برخلاف آنچه كه گفته مي‌شود ما تلاش چنداني براي جذب آراي ورزشكاران نكرديم و از آنجايي كه تعدادمان كمتر از اصولگرايان بود انتظار پيروزي در اين انتخابات را هم نداشتيم.اما انتظار داشتيم مانند سال اول شوراي چهارم كه مسجد جامعي رييس شورا شد و حكيمي‌پور براي توازن هيات رييسه به نفع اصولگرايان كنار رفت، اصولگرايان نيز شرايطي را فراهم مي‌كردندتا اصلاح‌طلبان نيز در شوراي شهر حضور داشته و در اداره شورا مشاركت داشته‌باشند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون