• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3339 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۹ شهريور

خبر كوتاه

شهادت يكي از ماموران فاتب

اعتماد| ستوان يكم ميثم ملايي از ماموران پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ در عمليات تعقيب و گريز اشرار مسلح به شهادت رسيد. صبح امروز مراسم تشييع او با حضور سردار ساجدي‌نيا، فرمانده انتظامي تهران بزرگ و ساير فرماندهان و نيروهاي پليس و جمعي از شهروندان تهران در ميدان ارك برگزار شد.

 

گذشت اولياي دم از جوان محكوم به اعدام

ايرنا| مديركل زندان‌هاي استان گلستان گفت: گذشت و بزرگواري اولياي دم يك مقتول باعث رهايي جوان 25 ساله گرگاني محكوم به اعدام از چوبه‌دار و قصاص نفس شد. محمود اميني افزود: مددجو كه به جرم قتل از سال 90 تاكنون در زندان به سر مي‌برد ، هم اينك با تلاش اعضاي شوراي حل اختلاف و كسب رضايت اولياي دم كه يك خواهر و برادر هستند، از قصاص نفس نجات پيدا كرد. وي اضافه كرد: اين زنداني در آبان سال 90 مواد مخدر صنعتي شيشه مصرف كرده و با عموي خويش درگير شده بود كه اين درگيري منجر به فوت عمو شد.

 

شش مصدوم در تصادف دو خودرو

125| تصادف دو دستگاه پژوي 206 در جاده امامزاده داوود شش مصدوم برجاي گذاشت. امير حكمت آرا، فرمانده آتش‌نشانان اعزامي به محل حادثه با اشاره به وقوع تصادف در ساعت 19:16 سه‌شنبه در شرح جزييات آن گفت: «با اعلام خبر تصادف به فوريت‌هاي 125 آتش‌نشاني، به سرعت آتش‌نشانان ايستگاه 74 به محل حادثه در كيلومتر 10 جاده امامزاده داوود اعزام شدند. با حضور ماموران در محل مشخص شد دو دستگاه پژو 206 از رو به رو با هم تصادف كرده و شش نفر از سرنشينان دو خودرو مصدوم شده‌اند. حكمت آرا با اشاره به نشت بنزين از باك خودروها و خطر انفجار افزود: «آتش‌نشانان بلافاصله با قرار دادن علايم هشدار‌دهنده محل را ايمن‌سازي و پس ازقطع سيستم برق خودرو از نشت شديد بنزين جلوگيري كردند.» علت حادثه در دست بررسي اعلام شده است.

 

دستگيري عامل قتل جوان ۱۸ ساله

تسنيم| پسري كه چهار روز پيش در روستاي علي‌آباد برازجان جواني ۱۸ ساله را با شليك چند گلوله كشته و از دست ماموران متواري شده بود، دستگير شد و به جرم خود اعتراف كرد. هفته گذشته يك مورد درگيري خونين در روستاي علي‌آباد برازجان رخ داد كه ماموران پس از حضور در محل مشاهده كردند جواني 18 ساله بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داده است. در همان تحقيقات ابتدايي كارآگاهان به پنج جوان با رده سني 20 تا 28 سال مظنون و هر يك را با دستور قضايي بازداشت كردند. متهمان در مقر انتظامي فرماندهي انتظامي برازجان تحت بازجويي قرار گرفتند تا سرانجام يكي از آنها كه 22 سال سن داشت به قتل اعتراف كرد. انگيزه اين قتل اختلافات شخصي اعلام شده است.

 

سقوط مرگبار يك زن از آپارتمان پنج طبقه

ايرنا| فرمانده انتظامي شهرستان همدان از سقوط يك زن از يك آپارتمان پنج طبقه در همدان خبر داد. سرهنگ رسول مرادي با اعلام اين خبر گفت: پس از دريافت گزارشي مبني بر سقوط يك زن از آپارتمان پنج طبقه در روز گذشته عوامل انتظامي به محل اعزام شدند. وي توضيح داد: مدارك و مستندات مويد اين بود كه اين زن كه به تازگي متاركه كرده، به صورت مجردي در يك آپارتمان در محله چمن چوپان‌ها زندگي مي‌كرده است. وي اضافه كرد: اين زن 32 ساله به عللي نامعلوم از طبقه پنجم اين واحد مسكوني سقوط كرده كه تحقيق پليس در زمينه قتل يا خودكشي بودن اين حادثه ادامه دارد. فرمانده انتظامي شهرستان همدان گفت: در حال حاضر يك نفر در اين زمينه دستگير شده و بازجويي‌هاي فني و پليسي از وي در حال انجام است. سرهنگ مرادي افزود: هم اينك جسد تحويل پزشكي قانوني شده و نتيجه بررسي‌هاي صورت گرفته پس از تكميل پرونده اطلاع‌رساني مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون