• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3339 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۹ شهريور

ترين‌هاي هفته

گزارش هفته؛
«خون روي پيراهن قاتل، خون سپهر است»

گرچه چهارشنبه هفته گذشته كودكي 10 ساله در مقابل خانه‌اش به دست مردي شيشه‌اي به قتل رسيد اما رسانه‌ها روز شنبه خود را با انتشار جزييات دستگيري او آغاز كردند. متهم به قتل مردي 35‌ساله با چهار فقره سابقه كيفري، متهم است دهم شهريور امسال پس از تعقيب كردن پسري 10 ساله به نام سپهر در كوچه مقدم خيابان وحدت اسلامي، او را در مقابل خانه‌اش با چاقو به قتل رساند و متواري شد. متهم در كمتر از 30 ساعت در چهار‌راه گلوبندك با پيراهني خوني دستگير شد كه پليس در تازه‌ترين واكنش خود نسبت به اين حادثه مطابقت خون روي پيراهن او هنگام دستگيري را با خون مقتول تاييد كرده است. اين در حالي است كه متهم مدعي است در روز حادثه به دليل مصرف مواد مخدر شيشه تعادل كافي نداشته و چيزي از لحظه قتل به خاطر ندارد.

 

چهره هفته؛ «اهداي اعضاي لطف‌الله تاجري به بيماران»

اهداي اعضاي بدن لطف‌الله تاجري از ساكنان شهرستان ورامين كه دچار مرگ مغزي شده بود، جان ١٢ بيمار نيازمند را نجات داد. فرزند آقاي تاجري از اهداي زندگي دوباره به 12 بيمار اظهار خرسندي كرد و گفت: رضاي خداوند و نجات جان بيماران نيازمند باعث شد تا خانواده به اتفاق به اين امر رضايت دهند چرا كه اعتقاد ما بر اين است كه با اهداي اعضاي بدن پدر به ديگر افراد، تصويري ماندگار از وي همچنان در اذهان باقي خواهد ماند.

 

پرونده هفته؛ «22 مورد آزار و اذيت زنان توسط مرد ژله‌اي»

«مرد ژله‌اي» شهرت جواني 20 ساله است كه به اتهام آزار و اذيت 22 زن در پليس آگاهي شيراز تحت‌بازجويي است. او كه تاكنون به تعرض به زنان و دختران 18 تا 60 ساله با ورود مخفيانه شبانه به خانه‌شان اعتراف كرده ، درباره جزييات اقدامات خود گفته است: «هر سه روز يك بار براي تعرض به زنان به شهرهاي شيراز مي‌رفتم و بدون هيچ نقشه‌اي، خانه‌اي را انتخاب مي‌كردم و از پنجره يا پشت بام وارد ، مي‌شدم. در خانه‌ها با تهديد چاقو به زن‌ها تعرض مي‌كردم. من تا قبل از دستگيري به 100 خانه وارد شدم اما توانستم به 22 نفر تعرض كنم. »

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون